[AFGEWEZEN] +- 35€ ipoker swap

• 14 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Miss handig erbij te zetten welke room op Ipoker :)
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Het meeste op william. Een beetje op 770 en een beetje op gutshot. Die beetjes kunnen overgebracht worden via heads up. Het is toch hetzelfde netwerk allemaal.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kozzmic
      Het meeste op william. Een beetje op 770 en een beetje op gutshot. Die beetjes kunnen overgebracht worden via heads up. Het is toch hetzelfde netwerk allemaal.
      Dan moet je rake betalen he, in tegenstelling to playertransfer dus zou dom zijn om het zo te doen.

Edit: en ik denk ook dat niemand rake wilt betalen gewoon om jouw te helpen geld overzetten :D
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Niemand moet rake betalen, alleen ik. Door die beetjes op 1 account te krijgen.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      alleen wil je mensen bannen van die sites.

dit heet chipdumping en is illegaal.
      als ze erachter komen wordt je account gesloten.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      alleen wil je mensen bannen van die sites.

dit heet chipdumping en is illegaal.
      als ze erachter komen wordt je account gesloten.
      Het geld wordt overgeboekt naar de andere zijn account. Laat die flauwekul maar achterwege. Er wordt helemaal niemand geband.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Speel die ook af en toe 6man op wh. Was laatst aan het denken of het niet mogelijk zou zijn een strategie te bedenken als je met 3 bekenden hetzelfde toernooi joint om de rest er uit te kegelen.

Maar heb er nog niet verder over nagedacht.
      Volgens mij was ene Jose Macedo bezig die strategie aant uitwerken.
      Een 'girah-tje' doen gelijk da we zeggen dus :D

Ik vrees dat dat onder cheaten valt kozzmic :facepalm:
      Kozzmic,

In het begin van de week kwam je met dit idee. Hier ging het over collusion. En nu heb je het over chipdumping. NIET GOED BEZIG! :D

Als ik jou was zou ik beginnen met artikels lezen, video's kijken, handen bespreken en coachings volgen en natuurlijk ook veel spelen hé. Maw op een positieve manier met poker bezig zijn ipv dit gedoe... :facepalm:
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Als ik jou was
      Als ik jou was, zou ik me niet moeien met zaken die u niet aangaan. Noch pretenderen te stellen wat anderen al dan niet zouden moeten doen.
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Als ik jou was
      Als ik jou was, zou ik me niet moeien met zaken die u niet aangaan. Noch pretenderen te stellen wat anderen al dan niet zouden moeten doen.
      Dus jij kan zomaar anderen op dit forum aanzetten tot overtreding van de regels van pokerrooms, met het risico dat ze daarbij hun bankroll kwijtraken en iedereen moet dat maar gewoon toelaten?

zo werkt dat natuurlijk niet, vriend! Player-transfer is naar mijn weten dè manier om een swap te regelen en niet chipdumpen, zoals jij voorstelt, want dit is gewoon verboden!
    • ToMuchForU
      ToMuchForU
      Bronze
      Als ik jou was
      Onder welke steen kom jij vandaan gekropen? :s_evil:

EDIT: moderators...misschien deze threat stoppen? niet echt goede PS reclame
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      *Mod Edit* Deze post was niet nodig
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door thomasjansen
      Als ik jou was
      Dus jij kan zomaar anderen op dit forum aanzetten tot overtreding van de regels van pokerrooms, met het risico dat ze daarbij hun bankroll kwijtraken en iedereen moet dat maar gewoon toelaten?

zo werkt dat natuurlijk niet, vriend! Player-transfer is naar mijn weten dè manier om een swap te regelen en niet chipdumpen, zoals jij voorstelt, want dit is gewoon verboden!
      Mijn probleem niet dat je niet begrijpend kunt lezen, maar val anderen daarmee niet lastig.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Dit is mijn nominatie voor topic van de maand :)
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Ik sluit nu deze topic.
      Al genoeg over gediscusseerd en ik vindt het best zo.

Ik weet niet alle exacte regels van elke Pokerroom.
      Maar ik kan me voorstellen dat ze dat Chipdumping noemen en dat je daarvoor gebanned kan worden

Mocht je geld willen swappen dan kan dat best.
      Maar dan gewoon vanaf 1 account op 1 room naar een ander account van iemand anders. Zoals het altijd gaat met geld swappen.

Als jij (Kozzmic) HU wil gaan spelen met meerdere accounts om je geld centraal op 1 account te krijgen dan zou ik het je afraden omdat je hiervoor wel degelijk gebanned kan worden. Want het mag gewoon niet. Keuze is aan jezelf.

Maar als je vervolgens alles op 1 account heb staan en dan een swap wil maken met iemand anders dan riskeer je ook dat de betreffende pokerroom de andere persoon verdenkt van zulke praktijken en dus ook een ban riskeerd. En dat willen we onze spelers niet aandoen.