Welke pokerstijl

• robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik zat met een grote vraag, ik heb nu vele dingen geprobeerd, sng, cashgames enz.
      Nu wist ik niet precies waar ik deze vraag moest gaan plaatsen, en ik weet ook niet of iemand me ermee zou helpen, maar iedere reactie is welkom!

Cashgames heb ik alleen maar verliezend gespeeld tot nu toe, behalve sss maar dat is er niet meer. Mss ging eerst goed, maar sinds het erg nitty was ging dat ook niet meer erg goed. BSS ging het slechtst, hier heb ik alleen maar geld mee verloren:(

Sng's gingen wel prima altijd, ik vond 18mans erg leuk op pokerstars, maar ik speel nu tijdelijk op redkings en hier worden deze niet aangeboden. Ik heb op het moment een bankroll van 26$ en zou graag suggesties willen lezen wat jullie mij aanraden voor game te gaan spelen, alle suggesties zijn welkom, zolang het maar hold'em blijft!

Heel erg bedankt alvast!
  • 8 antwoorden
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Tja, jij zal beter weten dan ons wat je het liefste speelt.

Wat primeert? De fun of de bankroll? En hoelang speel je al?

Om het veiligste een br op te bouwen kan je best tight FR Nl2 spelen, daarna 4. Enz.

Of je kan gratis eerst spelen en dingen uitproberen - ervaring opdoen.
    • robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      nou de speelgeld dingen kan je naar mijn mening weinig ervaring opdoen, daar wordt gewoon niet serieus gespeeld. Ja misschien is nl2 beginnen opzich wel een goede, maar ik vraag me een beetje af of de hele tijd wachten totdat je een goede hand krijgt en dan hopen dat iemand meegaat en uiteindelijk all in komt erg winstgevend is?

en heeft iemand verder nog tips tegen fancy plays? want soms weet ik dat ik beat ben, maar zijn kaarten wil weten of met een kut hand push omdat hij misschien bluft ofzo.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door robertjuh1
      Ja misschien is nl2 beginnen opzich wel een goede, maar ik vraag me een beetje af of de hele tijd wachten totdat je een goede hand krijgt en dan hopen dat iemand meegaat en uiteindelijk all in komt erg winstgevend is?
      Speel dan shorthanded, meer actie, minder wachten op handjes, minder nits :D
    • robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      maar moet ik dan ook gaan stealen enzo? of wordt dat niet aangeraden?
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      nou de speelgeld dingen kan je naar mijn mening weinig ervaring opdoen, daar wordt gewoon niet serieus gespeeld. Ja misschien is nl2 beginnen opzich wel een goede, maar ik vraag me een beetje af of de hele tijd wachten totdat je een goede hand krijgt en dan hopen dat iemand meegaat en uiteindelijk all in komt erg winstgevend is?

en heeft iemand verder nog tips tegen fancy plays? want soms weet ik dat ik beat ben, maar zijn kaarten wil weten of met een kut hand push omdat hij misschien bluft ofzo.
      In 7 van de 10 gevallen zal je uw buyin verdubbelen en 3 maal broke gaan.

Winstgevend wel, maar het grinden op zulk niveau kan wel even duren natuurlijk. Je verdiend meer door 4 uur ergens te gaan werken dan 4u te grinden op dat niveau. Dus in dat opzicht niet winstgevend, want time = money. Maar je moet ergens beginnen. Ik weet niet wat je ambitie is?
    • beukie1
      beukie1
      Bronze
      Hey robertjuh1 ,

Ga eerst eens voor jezelf uitvissen wat je het liefst speelt, neem hier ook eens de tijd voor. Ik denk namelijk niet dat iemand anders jou daar advies in kan geven.
      Als je eenmaal weet wat je gaat doen dan zou ik mij daar in gaan verdiepen. Persoonlijk zou ik je dan BSS FR aanraden om mee te beginnen.
      Om dit goed te leren heb je op deze site vele mogelijkheden voor, coachings video's en de artikelen.
      Welke variant je ook kiest er is leerstof genoeg.
      Betreffende je BR van 26$ kun je niet hoger gaan spelen als 2NL FR.
      Juist omdat op dit niveau vele slechte spelers zijn kun je het spel hier goed aanleren. IK denk dat je met je BR van 26$ niet naar het geld moet kijken maar meer hoe je handen speelt.
      Het is een lange weg hoewel sommige spelers meer skills hebben dan andere.
      Ik wens je succes met je zoek tocht ......
      Groet HenkB.
    • robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kozzmic

In 7 van de 10 gevallen zal je uw buyin verdubbelen en 3 maal broke gaan.

Winstgevend wel, maar het grinden op zulk niveau kan wel even duren natuurlijk. Je verdiend meer door 4 uur ergens te gaan werken dan 4u te grinden op dat niveau. Dus in dat opzicht niet winstgevend, want time = money. Maar je moet ergens beginnen. Ik weet niet wat je ambitie is?
      professioneel pokeraar worden natuurlijk :s_cool:
      Maar bedankt voor de reacties, ik ben nu nl2 bss FR aan t spelen met 2 tafels op partypoker, want hier had ik nog 5 dollar staan. Nu kijken hoe dat gaat en hopelijk een beetje goed:) Als dit niks word, ga ik maar sng's spelen denk ik.
      Bedankt voor de reacties in ieder geval tot nu toe!
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Ik heb m'n stars BR iig opgebouwd met 2Nl - 5Nl te spelen. 2Nl speelde ik FR 12 tafels tegelijk, en suppernitty vermits je toch 90% van de tijd afbetaald wordt. Het duurde eigenlijk niet zo echt lang voor ik op 5NL en 10NL raakte.