$8,80, middle stage, pp K

• BillGatesIII
      BillGatesIII
      Bronze
      Weer een favoriet van me, spelen van een pp uit positie :)

Stats van de button over 62 handen zijn 48/18, 3bet 3%, cbet 20% en fold to cbet 14%.

MP2 heb ik 48 handen van, vpip is daar 42 en pfr 19.

Denk dat ik hier een fout maak door niet te cbetten; vond het lastig op zo'n gecoördineerd A-high board.

Achteraf gezien zou ik de turn moeten folden maar vind het moeilijk om een set weg te leggen :f_biggrin:

UTG3:
      13660
      MP1:
      13170
      MP2:
      14790
      MP3:
      9897
      CO:
      13725
      BU:
      48244
      SB:
      1600
      Hero:
      21075

SnG-MTT $ 8.80 (1550 Players)
      125/250 No-Limit Hold'em, Ante 25 (8 Players)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.103.40707.3 by www.pokerstrategy.com

Preflop: Hero is BB with K :heart: , K :diamond:
      2 fold, MP2 calls, 2 fold,
      BU raises 500 to 750, SB folds,
      Hero raises 1300 to 2050, MP2 calls, BU calls

Flop: (6475) A :spade: , Q :spade: , J :heart: (3 Players)
      Hero checks, MP2 checks, BU checks

Turn: (6475) K :club: (3 Players)
      Hero checks,
      MP2 bets 2000,
      BU raises 2500 to 4500, Hero calls, MP2 folds

River: (17475) 9 :spade: (2 Players)
      Hero checks,
      BU bets 7750, Hero calls

Final Pot: 32975

Results follow (Highlight to see):
      Hero shows three of a kind, kings (Kh, Kd) --> (Kc, Kh, Kd, As, Qs)
      BU shows a flush, ace high (Js, Ts) --> (As, Qs, Js, Ts, 9s)

BU wins 32975 with a flush, ace high (Js, Ts) --> (As, Qs, Js, Ts, 9s)
  • 2 antwoorden
    • SandZ
      SandZ
      Bronze
      Je zit tegen 2 heerlijke vissen en ik denk dat niet c-betten hier een prima optie is, dit board hit hun range vrij goed (al mist ie ook een heel groot deel) en is de kans vrij klein dat je ze beiden met 1 bet wegjaagt (alle handen waartegen je dat doet checken waarschijnlijk ook wel down en daartegen heb je dan de beste hand op showdown).

De turn zou ik inderdaad folden als we denken dat MP2 z'n straat zo klein uitbet anders kan een call best al is het wel heel erg op het randje, ik zou zelf in ieder geval de river folden en de 9s maakt die fold nog veel makkelijker aangezien hij je nu nog veel vaker beat heeft.

Preflop zou ik het (zeker tegen deze spelers) veel groter maken, je speelt de hand uit positie en wil liever HU naar de flop. Normaal zou ik hierdoor naar minimaal 3,2x maar eerder 3,5x gaan en tegen deze vissen kun je het nog wel 4x doen denk ik. Het lijkt een beetje of je beide spelers in de hand wil houden en hoewel begrijpelijk zou ik er toch voor kiezen deze spelers 1 voor 1 van hun chipjes te ontdoen.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Dit is gewoon een heel lelijke situatie.
      Ik vind je sizing niet zo slecht preflop al is dat wel in de veronderstelling dat de limper altijd fold natuurlijk.

Nu ik zou dezelfde sizing aan houden eigenlijk en al kom je in een 3way OOP is dat met KK niet echt een ramp.

Maar wat een flop... volgens mij kan je hier eigenlijk niet op valuebetten tegen 2 personen en zit er niks anders op dan te checken. Op de turn kom je te vaak tegen een T aan vrees ik maar kan je natuurlijk wel nog proberen te full house minen.

Als je denkt dat MP2 er niet nog eens overheen gaat kan je prima de 4,500 callen.

Op de river zou tegen die cbet van de button zeker wel opgeven. Ik denk dat dit 9 op de 10 keer een straat is.