William Hill steps

• MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Hallo,

Ik ben gisteren begonnen met het spelen van steps op William Hill. Hierbij winnen in step 1 de 1e & 2e een ticket voor step 2.

Toen ik gister echter aan het spelen was, kwam ik erachter dat het toernooi niet afgelopen was zodra er nog twee spelers over waren. Weet iemand of hier nog een bepaalde reden voor is, want de nummer één en twee krijgen toch echt dezelfde prijs?
  • 7 antwoorden
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Is geen reden voor. Doen wel meer rooms.
    • harrythehipster
      harrythehipster
      Bronze
      Dat viel mij ook al op. heb je ook al eens commentaar gekregen van je mede-winnaar als je na die bubble iedere hand pusht :facepalm: omgwtfbbq

Wat is btw de beste manier om alle steps te halen? Vanaf nu heb ik iedere keer waanneer ik een ticket won meteen de volgende stap gedaan ipv bijvoorbeeld tickets te accumuleren. Bij stap 5 kreeg ik t tot nu toe twee keer niet gered (van de 2 keer die ik speelde). Wat zou een goed aantal stap 5 tickets zijn om verder door te stoten? Vond het een redelijk on topic vraag maar als het een nieuw thread waardig is hoor ik het graag.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      In principe maakt het niets uit, maar ik kan me voorstellen dat het minder tiltend is als je genoeg tickets hebt om minimaal 1x een hogere step te halen.
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Mijn tactiek is eigenlijk eerst een shitload aan step 1 zooi spelen en dan maar zien wat er overblijft.
      Speel ze vooral omdat ik die STT's wel lachen vind om te spelen.

Wel ontzettend jammer trouwens dat ze je geen WHpoints gunnen als je registreert met een token. Dus als je bij step 1 begint zul je nooit punten krijgen voor step 2 en verder...
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door thomasjansen
      Wel ontzettend jammer trouwens dat ze je geen WHpoints gunnen als je registreert met een token. Dus als je bij step 1 begint zul je nooit punten krijgen voor step 2 en verder...
      Ja, die opmerking heb ik al vaker gezien en het is inderdaad niet eerlijk. De fee zit nl. wel degelijk in de waarde van de ticket.
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Knien12

Ja, die opmerking heb ik al vaker gezien en het is inderdaad niet eerlijk. De fee zit nl. wel degelijk in de waarde van de ticket.
      Ja klopt, daarom juist. Heb daar ook een heel gesprek over gehad met de live support van WH, maar die kerel bleef maar beweren dat ik geen fee betaal als ik me registreer met een token.

Krijg ik eigenlijk wel Strategypoints met zo'n token of krijg ik die dan ook niet?
    • EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal
      Heel slecht dat ze dit niet doen. Pokerstars doet dit wel en ik ging er ook van uit dat Poker770 dit ook wel deed, maar helaas. Ik speel dus geen steps meer daar. :evil: