[AFGEWEZEN] Ipoker swap

• 15 antwoorden
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Je vorig topic ging toe met een reden, niemand gaat dit willen doen.

Ow en de tijd die je nu gaat steken in een antwoord typen, kan je gwn gebruiken om een moneybookers account te openen. :tongue:

Mod edit: het woord 'boertig' uit de post gehaald. Niet nodig om een mogelijk antwoord zo te omschrijven. Dit leidt alleen maar tot boze reacties.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hoi Kozzmic,

Zoals net al in de andere topic is aangegeven, lijkt het me verstandiger om je fondsen op 1 account te zetten en daarna pas te swappen. Dit over proberen te maken via Chipdumping niet toegestaan.

Daarnaast raad ik je aan om een Neteller of MoneyBookers account aan te maken. Dit is vijf minuten werk en scheelt je een boel moeite in de toekomst. Btw, als je via ons een MoneyBookers account aanmaakt, krijg je ook nog eens 100 extra StrategyPoints.

edit: Kozzmic, graag normale reacties, zonder beledigingen erin. Volgende belediging heeft consequenties.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Al ik dan eens wist hoe je dat op 1 account kon krijgen zonder te 'chipdumpen'...

Daarbi weet ik niet of ik dat mag uitcashen naar moneybookers, het was gratis geld.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Als je niet kan uitcashen naar moneybookers kan je het ook niet transfereren naar andere spelers.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Het grootste bedrag wel, de andere weet ik niet. Hoe kan je dat zien?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ergens bij de voorwaarde van die bonus van dat gratis geld. Hoeveel je moet raken om het geld vrij te spelen.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kozzmic
      Het grootste bedrag wel, de andere weet ik niet. Hoe kan je dat zien?
      Je kan het inderdaad vinden op de plek/site waar je de aanbieding hebt gevonden. Soms staat het ook nog in je account/cashier. Staan ze daar niet, dan kun je altijd even de support van de room in kwestie een bericht sturen, met de vraag hoever je bent.

Al ik dan eens wist hoe je dat op 1 account kon krijgen zonder te 'chipdumpen'...

Uiteraard wil een pokerroom niet dat je het geld dat zij je gratis geven, meteen doorsluist naar iemand anders en dan op een andere room gaat spelen. Daarom zijn de uitcashvoorwaarden er, zodat je het geld eerst 'terugverdient'.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Kan enkel uitcachen bij william, heb ik gedaan met neteller, moneybookers moest ik eerst depositen. Maar heb hier geen email van gekregen, nog is er wat op men neteller account beland of daar een email van gekregen. Men account is echter wel leeg. Dacht dat dat instant ging? :/
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Ook bij william kan ik niet uitcachen, eerst 50$ rake.. +20$ deposit :/

Bullox
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Ook bij william kan ik niet uitcachen, eerst 50$ rake.. +20$ deposit :/

Bullox

Hey kozzmic, je zal idd eerst aan de uitcashvoorwaarden moeten voldoen. Zie ook mijn vorige reactie. Je kan even de support van William Hill vragen hoever je bent met de $50 rake. Misschien dat je het al bijna hebt vrijgespeeld?

Uiteraard wil een pokerroom niet dat je het geld dat zij je gratis geven, meteen doorsluist naar iemand anders en dan op een andere room gaat spelen. Daarom zijn de uitcashvoorwaarden er, zodat je het geld eerst 'terugverdient'.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      16€. Maar om het dan af te halen moet ik eerst nog een 20$ deposit doen daarbovenop ook al is de rake behaald.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Mja, doe deze dan maar weg. Bij deze kondig ik gelijk mijn poker pensioen aan.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Wat een verlies voor de pokerwereld...
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      16€. Maar om het dan af te halen moet ik eerst nog een 20$ deposit doen daarbovenop ook al is de rake behaald.
      Die storting kun je daarna ook meteen weer uitcashen, dus je raakt er niks aan kwijt. Waarom speel je niet op je gemak verder tot je de $50 rake bij elkaar hebt? Daarna maak je de $20 storting en vervolgens cash je via dezelfde methode het bedrag dat je dan hebt + de $20 uit. En dan ga je op een andere room spelen. :)
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Die storting kun je daarna ook meteen weer uitcashen, dus je raakt er niks aan kwijt. Waarom speel je niet op je gemak verder tot je de $50 rake bij elkaar hebt? Daarna maak je de $20 storting en vervolgens cash je via dezelfde methode het bedrag dat je dan hebt + de $20 uit. En dan ga je op een andere room spelen. :)
      Dat is een optie, alleen ben ik die ipoker spuugzat.