NL2 KK (reraise of call flop?)

• fakethat
      fakethat
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      MP1:
      $1,12
      Hero:
      $2,1

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.102 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with K:heart: , K:diamond:
      UTG2 folds, MP1 raises to $0,06, Hero raises to $0,18, 5 folds, MP1 calls $0,12.

Flop: ($0,39) Q:club: , 3:spade: , 2:heart: (2 players)
      MP1 bets $0,24, Hero raises to $0,48, MP1 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $0,87

Nou ja vond dit een leuke hand uiteraard. Ik ben binnen hoogstwaarschijnlijk. Maar ja. Moet ik hier callen of dubbele raisen zoals ik gedaan heb? Hij bette namelijk al best groot.
  • 9 antwoorden
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Volgens mij heb je de verkeerde hand gepost :)

Met KK zou ik op NL2 altijd al mijn chips PF in het midden willen hebben.
    • robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Je hebt de verkeerde hand geplaatst neem ik aan?
    • fakethat
      fakethat
      Bronze
      Ja ja :P maar ik ben ook nog bezig met 4 tafels is best wel lastig zoeken nu :P

Edit: gevonden:)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Denk dat je beter kunt callen, je hebt op dit board geen protection nodig en zeker niet in een 3bet pot. Een set/QQ had hij gechecked dus ik denk dat hij iets als AK heeft. JJ zou ook kunnen dat hij die donked voor 'informatie'. Die gaat hij op jou raise folden denk ik.
      Laat hem op de T nog maar een keer bluffen ;)
    • fakethat
      fakethat
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Denk dat je beter kunt callen, je hebt op dit board geen protection nodig en zeker niet in een 3bet pot. Een set/QQ had hij gechecked dus ik denk dat hij iets als AK heeft. JJ zou ook kunnen dat hij die donked voor 'informatie'. Die gaat hij op jou raise folden denk ik.
      Laat hem op de T nog maar een keer bluffen ;)
      Volgens mij ben jij wel een goede speler :P

Maar ja nu de handjudge nog.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Lijkt maar zo :P Het gaat bij mij best slecht de afgelopen weken.
      Je handen worden wel beoordeeld hoor, denk dat Rico ze nog niet heeft gezien !
    • fakethat
      fakethat
      Bronze
      Ja idd kan wel.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Zou PF overwegen iets groter te 3betten. Fish opent al de kleine 3xbb en hijs fishy waardoor ik sneller iets van $0,22 zou 3betten.

Verder zijn donk: Als villain donkt nadat hij is ge3bet is dat meestal random spazz of mssn weak made hand (kan ook draw zijn maar op deze flop is dat best wel uitgesloten). Als hij echt een made hand had als QQ, AQ, 33 of 22 zou hij eerder c/r of c/c omdat we vaak zouden gaan cbetten op dit board dus meer value voor hem.

Als we hier echter raisen fold hij als die weak made hands en random spazz. Het mooie is dat wij IP zitten dus we kunnen gwn hier callen en hem weer laten spazzen op de turn.

Tip:Niet insta callen op de donkbet zodat hij kan denken dat je een moeilijke beslissing hebt met hier te callen zodat hij meer waarschijnlijk turn gaat bluffen. :D
    • fakethat
      fakethat
      Bronze
      Haha leuke tip nog aan het einde :P

Als villain donkt nadat hij is ge3bet is dat meestal random spazz of mssn weak made hand
      Is logisch maar dit wist ik niet dus thanks.