PLO5 - turn betten

• Vice1
      Vice1
      Bronze
      Aangezien handsterktes beetje anders liggen bij PLO, kan ik hier turn betten voor protectie en value aangezien het zo'n droog board is?

Flop b/f spelen wss toch?

turn same

river check behind.

Zijn betsizes goed?

Poker Stars $0.02/$0.05 Pot Limit Omaha Hi - 6 players - View hand 1405733
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $3.41
      BB: $9.95
      Hero (UTG): $13.59
      MP: $5.94
      CO: $5.00
      BTN: $12.50

Pre Flop: ($0.07) Hero is UTG with 4 :diamond: K :diamond: K :heart: 8 :heart:
      Hero raises to $0.17, 3 folds, SB calls $0.15, BB calls $0.12

Flop: ($0.51) 2 :spade: T :heart: 7 :club: (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $0.35, SB calls $0.35, BB folds

Turn: ($1.21) 3 :diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.65, SB calls $0.65

River: ($2.51) 7 :diamond: (2 players)
      SB checks, Hero checks
  • 4 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      meestal cbet ik multiway niet vaak maar dit board kan wel.

villain heeft hier vaak wel een soort van straightdraw imo.
      turn weet ik niet of ik zou doorbarrelen aangezien villain redelijk short is en het er dan wel wat makkelijker kan ingooien.

river is as played indd een checkbehind, aangezien die 7 wel in zijn range zit.
      maar uberhaupt elk board is een checkbehind.

vaak check ik zo`n turn op dit soort boards om nog een riverbet te callen, of om een thinvaluebet op de river te maken. je het namelijk bij een paired board bijvoorbeeld best vaak de beste hand nog.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Maar kan je beter niet draws duur laten drawen en dan turn betten? Anders hebben ze free card terwijl je vaak de beste hand hebt..

Ik snap niet echt wat je bedoelt met een turn checken in dat geval :P

Wel thx voor alle handjes bekijken! Is zeer leerzaam voor zo'n PLO noob als ik ;)
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      denk dat ze met hun straightdraw en prolly wel een paar betere equity hebben als jou.
      ook hebben ze vaak weak 2 pair handen.

je ligt in ieder geval met kkxx echt niet vaak voor. veel voorkomende fout is het overspelen van dat soort handen.
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      At betreft betsizing hoef je je op dit niveau heel erg zorgen te maken. Als ze willen callen, callen ze en als ze willen folden folden ze, ongeacht wat je bet.

Daarom kun je het beste weak is weak en strong is strong spelen, en eventueel adapten als je merkt dat er iemand is die wel oplet.