NL100 QTs OESD

• Horroroids
      Horroroids
      Bronze
      CO 65/38; 21% WTSD; AF 2.2; AFq ~50% elke street.
      BB 59/15; 9.5% 3bet; AF 0.9; 50% cbetF.

Door de kleine raises krijg ik pf goeie odds.

Op de flop hit ik OESD waarbij ik goeie implieds heb tegen een andere T als er een J valt en ik heb ook een BDFD. Ik krijg goeie odds om te drawen dus easy call lijkt me. Indien ik de Q niet had, zou het closer zijn omdat ik weinig implieds heb, maar wel redelijke directe odds.

Turn is goed omdat ik nu SD value heb. Als er nu een J komt split ik echter tegen een andere T. Ik sta nu voor op elke Tx en ik draw live tegen sets en 2pairs die CO kan hebben. Ik denk dat ik hier dus nog moet callen. Shoven is ook een optie maar ik twijfel of ik het er ooit ahead in krijg en of ik nog veel FE heb.

Ik heb geen read op villain dat hij zijn gemiste draws gaat bluffen op de river dus ik denk dat hij hier vaker zal valuebetten dan bluffen en ik beat praktisch niets.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
      BU:
      $130.95
      SB (Hero):
      $100.50
      BB:
      $213.77
      MP3:
      $117.85
      CO:
      $145.55

Preflop: Hero is SB with T, Q.
      MP3 folds, CO raises to $2.00, BU folds, Hero calls $1.50, BB raises to $6.00, CO calls $4.00, Hero calls $4.00.

Flop: ($18) 7, 8, 9 (3 players)
      Hero checks, BB bets $9.00, CO calls $9.00, Hero calls $9.00.

Turn: ($45) Q (3 players)
      Hero checks, BB checks, CO bets $29.00, Hero calls $29.00, BB folds.

River: ($103) K (2 players)
      Hero checks, CO bets $60.00
  • 1 antwoord
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      PF/flop inderdaad wel standaard.

Zo te zien is CO wel een spewerd en hij represent echt heel weinig met zijn flat op de flop. Een set/2pair of zelfs een straight verwacht ik toch dat hij gaat raisen op de flop. Ik denk dat zijn range vanaf de CO echt gigantisch is dus zou er wel wat Q9/Q8/Q7 etc. in kunnen zitten maar net zoveel handen als 8T, 7T, 9T etc.etc.

Turn ben ik het wel weer eens met een check/call tegen die speler inderdaad, maar vooral omdat ik denk dat we daar heel vaak de beste hand hebben. De river verandert niks en hij kan best denken dat het een goede bluffkaart is. Ik zou een herocall daar prima vinden omdat ik toch echt denk dat hij of een of andere rare 2pair heeft met QX of mogelijk zelfs KX (waarbij X=7,8,9) of een missed draw/random air en ik denk dat je hier vaak genoeg de beste hand hebt om de allin te callen op de river.

Als hij wel een set/straight heeft, even een note maken.