Hoezo oververmoeid.......Absurd!!!!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Deze keer geen bad beat of suck out, maar nog veel erger....

Ik heb onlangs, sinds een hele lange tijd, vakantie gevierd samen met mijn vrouw (zonder kids). Je zou dus zeggen dat ik aardig uitgerust zou moeten zijn. Alhoewel het zeer geslaagd was hebben we aardig wat kilometers gereden en heeft dit er toch ingehakt.

Maar dat dit zou gebeuren had ik nu ook weer niet verwacht....

Ik speelde een hoge buy-in MTT op Titan en het liep erg goed. Ik stond bij de eerste 3 qua chiplead en we naderden de bubble. Het prijzengeld was zeer interessant, dus je zou zeggen dat ik wel gemotiveerd genoeg zou zijn.

Vanwege de schouderpijn van het rijden besloot ik om even te gaan liggen, zodat die pijn wat draaglijker zou worden. Dit bleek echter geen strak plan..........

Ik werd wakker en zag dat mijn laptop ingeklapt naast me lag. Langzaam begon het tot me door te dringen.... ik was in slaap gevallen tijdens het toernooi. Hoe is het mogelijk????!!!!!!

Ik startte Titan weer op en keek in de history of ik misschien nog wel ITM was gekomen aangezien ik er erg goed voorstond.

Het bleek dat de andere spelers hun werk goed hebben gedaan, want ik was exact de bubble boy geworden.......1 plaats voor ITM.

Tja, ik kan nog steeds niet snappen dat dit kon gebeuren met dit toernooi. Als het nou een $10 MTT was geweest ok, maar dit???

Daarom maar plaatsen en hopen dat anderen er nog plezier aan beleven. ;) :D :D :D
  • 8 antwoorden