7ps 3B flopshove

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.25 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB ($25)
      Hero (BB) ($25)
      UTG ($32.99)
      MP ($30.35)
      Button ($25)

Preflop: Hero is BB with 7, 9
      2 folds, Button bets $0.65, 1 fold, Hero raises $2.05, Button raises $4, Hero calls $2.35

Flop: ($9.40) 4, 8, 2 (2 players)
      Hero checks, Button bets $4.70, Hero raises $20.35 (All-In)

Hey,

Villain is 31/20 en fold 71% tegen 3bets, vandaar de 3bet bluff.

Hij 4bet me klein, wat ik meestal aanzie als sterkte en gewoon ook van het feit dat hij normaliter vaak fold op 3bets. Is het nog goed om te callen omdat ik vrij goede odds krijg?

Op de flop denk ik dan, ik flop een FD + backdoor SD als ik besloot te callen kan ik hier nooit folden, is daarom de ch/r shove ok? Thx.
  • 3 antwoorden
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      dus je preflop opsomming is dat je wss weinig foldequity hebt pre, waarom denk je postflop hier wel FE te hebben buiten AK om?

as played postflop is t perfect, ik bedoel wat moet je daar anders in die spot OOP in een 4bet pot met een draw en al vrij veel geld erin, maar ik denk dat je je vraagtekens pre moet zetten
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rogier
      dus je preflop opsomming is dat je wss weinig foldequity hebt pre, waarom denk je postflop hier wel FE te hebben buiten AK om?

as played postflop is t perfect, ik bedoel wat moet je daar anders in die spot OOP in een 4bet pot met een draw en al vrij veel geld erin, maar ik denk dat je je vraagtekens pre moet zetten
      Ja dat was eigenlijk eerder mijn vraag, kan ik callen omdat de 4bet zo klein is? Of blijft het het niet waard aangezien zijn range vrij sterk oogt?
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      En ja uit je antwoord had ik eigenlijk al kunnen opmaken dat ik dat beter niet doe..