NL10 KK in 6 way pot

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      BB=12/3/78

Mijn preflop raise wordt door 5 spelers gecalld!
      Op de Q high flop wordt er naar me toe gedonkt.
      Wat is hier de beste beslissing?

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
      OnGame
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($9.85)
      UTG+1 ($9.45)
      MP1 ($3.68)
      MP2 ($9.71)
      Sol4r (MP3) ($11.47)
      CO ($8.53)
      BTN ($17.34)
      SB ($5.48)
      BB ($9.94)

Pre-Flop: ($0.15, 9 players) Sol4r is MP3 K :heart: K :club:
      2 folds, MP1 calls $0.10, MP2 calls $0.10, Sol4r raises to $0.50, 1 fold, BTN calls $0.50, SB calls $0.45, BB calls $0.40, MP1 calls $0.40, MP2 calls $0.40

Flop: 10 :diamond: Q :spade: 7 :club: ($3, 6 players)
      SB checks, BB bets $2.20, 2 folds,
      Sol4r goes all-in $10.97, 1 fold, SB folds, BB folds

Final Pot: $16.17

Sol4r wins $15.68 (net +$4.21)

MP1 lost $0.50
      MP2 lost $0.50
      BTN lost $0.50
      SB lost $0.50
      BB lost $2.70
  • 6 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Lol dat heb ik nou nooit met KK/AA :tongue: Mja wel vervelend om multiway naar de flop te gaan met je kings.

Set kun je denk ik uitsluiten op dit board, hij heeft geen protection nodig. Misschien is hij bang dat jij checked omdat je multiway zit maar dan nog kan hij wel een bet verwachten van iemand. Tis dus misschien wel mogelijk maar ik denk dat hij eerder een AQ donked of JJ/TT.
      Ik zou callen omdat die handen gaan folden op een raise. Stel hij donked wel een set multiway dan heb je een probleem als je raised want dan shoved hij en kun je moeilijk wegkomen.

Ik zie dat je zelf shoved, wat was jou reden daarvoor? Je krijgt nu geen value meer van mindere pairs.

Hoe bevalt NL10 btw? :)
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      NL10 gaat als een speer. Niet normaal gewoon. $64 winst in 650 handen! Wel erg lucky run hoor. De sets en AA vlogen me om de oren :)

Ik raiste omdat er nog twee spelers achter me zaten, die goede call odds zouden krijgen bij een call en ik had weinig zin in een multiway pot met mij overpair.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ah ik dacht dat jij last to act was. Denk alleen niet dat je shove door slechtere handen gecalled gaat worden. Ben benieuwd wat de judge vind.

Fijn dat het zo goed gaat! De preflop actie die jij krijgt in de handen die je post valt me wel op. Op stars wordt echt tight gespeeld :P
      Weet jij misschien of ik via Pokerstrategy nog een nieuw tracked account aan kan maken bij een andere room?
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Denk dat een raise je jezelf idd isoleert. Dus een call flop is beter. Wel goed uitkijken op de volgende straten want als ie bet bet bet gaat spelen en dan ook redelijk groot dan ben je wss wel beat door QT of set oid. Als ze een Q hebben dan zijn ze wel iets voorzichtiger. Als hij naar je toe checked op de turn wel betten voor protectie tegen eventuele KJ, 89 of J9. In zo'n multiway pot kan je beter je overpairs iets voorzichtiger spelen omdat de kans op two pair/sets gwn zoveel groter is.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Ah ik dacht dat jij last to act was. Denk alleen niet dat je shove door slechtere handen gecalled gaat worden. Ben benieuwd wat de judge vind.

Fijn dat het zo goed gaat! De preflop actie die jij krijgt in de handen die je post valt me wel op. Op stars wordt echt tight gespeeld :P
      Weet jij misschien of ik via Pokerstrategy nog een nieuw tracked account aan kan maken bij een andere room?
      Natuurlijk kan dat :)
      Bovenaan bij Poker Room staan alle rooms die samenwerken met PS
      Zolang je nog geen acount hebt bij zo'n room, kun je dat via de PS link doen en dan ben je meteen getrackt.
      Ik speel zelf bij bwin (ongame network).
      De handen die ik post zijn natuurlijk niet representatief voor het gemiddelde. De talloze handen die ik preflop oppak, post ik hier niet, dus als je alleen van die paar handen van mij uitgaat, is dat niet echt zoals het altijd gaat.

bwin heeft ok wel nadelen hoor:
      - Weinig PS points als je bovengemiddeld speelt
      - Er zit geen auto reload functie in de software
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Oh nice, dan ga ik zo even een nieuwe account aanmaken.
      Heb bwin al gechecked maar die software gaat me zwaar tilten denk ik haha. Zie ook geen wachtlijsten ?(
      Denk dat ik op 888 ga spelen.