AJs button

• gruttepeir
      gruttepeir
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG znienacek ($10)
      UTG+1 Hlazor ($10)
      CO obrutmaster ($17.27)
      BTN gruttepeir ($10)
      SB rlowen111 ($36.56)
      BB NaitsabesI ($10.27)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) gruttepeir is BTN J:club: A:club:
      2 folds, obrutmaster raises to $0.30, gruttepeir calls $0.30, 2 folds

Flop: 5:heart: 7:diamond: A:spade: ($0.75, 2 players)
      obrutmaster bets $0.54, gruttepeir calls $0.54

Turn: 7:heart: ($1.83, 2 players)
      obrutmaster checks, gruttepeir bets $0.87, obrutmaster calls $0.87

River: 10:spade: ($3.57, 2 players)
      obrutmaster checks, gruttepeir bets $1.70, obrutmaster goes all-in $15.56, gruttepeir goes all-in $6.59

villain:
      vpip 34
      pfr 22

Had Hero preflop moeten reraisen?
      Hoe is de hand vanaf de flop gespeeld ?

Bedankt
  • 3 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      preflop is wel fine tenzij hij nooit fold op 3bets, dan kan je het doen vr value.

Turn kan je verkiezen om behind te checken omdat die niet veel verandert tenzij hij 7x heeft. En als je de turn bet gaat hij vaak folden omdat hij imo zelden een a gaat hebben gezien hij zo loose is.

Maar ik vind bet turn ook fine als je vaak ip dit soort board float tegen loose spelers en dus ook al bluff kan betten op de turn.

River heb ik wel een vraag vr je. Wat denk je dat hij zo speelt op de river?
    • gruttepeir
      gruttepeir
      Bronze
      Ik dacht dat hij niets had, omdat ik het logischer vond dat hij met 7x wat meer geld in de pot had gewild. Een lager pair (geen 55 of 77) of een Kx hand. Tot de river zat er nog geen 2 dollar in. Met AQ+ had ik in zijn positie de turn wel gereraised, te meer omdat er nu een flushdraw ligt en omdat ik zelf ook niet echt handsterkte toon met mijn lage turn bet.

Pokerstrateeg jayrikh gaf aan dat er niet heel vaak op de river wordt gebluft en dat check turn, raise river wel vrij sterk over komt. Dit laatste komt overeen met de werkelijkheid, want hij had quads 7.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door gruttepeir
      Ik dacht dat hij niets had, omdat ik het logischer vond dat hij met 7x wat meer geld in de pot had gewild. Een lager pair (geen 55 of 77) of een Kx hand. Tot de river zat er nog geen 2 dollar in. Met AQ+ had ik in zijn positie de turn wel gereraised, te meer omdat er nu een flushdraw ligt en omdat ik zelf ook niet echt handsterkte toon met mijn lage turn bet.

Pokerstrateeg jayrikh gaf aan dat er niet heel vaak op de river wordt gebluft en dat check turn, raise river wel vrij sterk over komt. Dit laatste komt overeen met de werkelijkheid, want hij had quads 7.

mja die line repped eig idd niet veel buite air of pure nuts. Maar ik zie gwn niet veel waar hij flop en turn mee called om dan te gaan bluffen op de river.

Dit is eig een obv nutsline die hij aanneemt, dus jayrikh had zeker gelijk:)