Tt Sb

• gruttepeir
      gruttepeir
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($10.80)
      UTG+1 ($17.07)
      CO ($17.84)
      BTN ($10)
      gruttepeir (SB) ($14.27)
      BB ($3.45)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) gruttepeir is SB 10:diamond: 10:club:
      2 folds, CO raises to $0.40, 1 fold, gruttepeir raises to $1.10, 1 fold, CO calls $0.70

Flop: 4:club: A:spade: A:club: ($2.30, 2 players)
      gruttepeir bets $2.19, CO calls $2.19

Turn: 9:club: ($6.68, 2 players)
      gruttepeir goes all-in $10.98, CO calls $10.98

River: 2:heart: ($28.64, 2 players, 1 all-in)

villain:

steal 42
      vpip 24
      pfr 19

In hoeverre is deze reraise correct?
      Wat is een goede betsize op de flop ?

bedankt en nu wordt het tijd voor de stee :)
  • 7 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      wat is zen fold vs 3bet?

Ik bet de flop kleiner ong 1/2de pot omdat je value wilt halen van lager pp en als je groot bet gaat hij die mss folden.

Waarom overbet je de turn? Wat denk je dat jou daar nog callt?
    • Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      cbet flop 1/2 pot en c/f turn? of is dat te weak? (denk het wel, maar c/c is je hand face-up.. dus wellicht 2nd barrel 1/2pot en fold op een shove?)
    • gruttepeir
      gruttepeir
      Bronze
      QK klavers =) . Hoe had je de turn gespeeld ?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
      cbet flop 1/2 pot en c/f turn? of is dat te weak? (denk het wel, maar c/c is je hand face-up.. dus wellicht 2nd barrel 1/2pot en fold op een shove?)

gruttepeir, speel je zonder stats fzo? Want ik vraag je geregeld naar stats mr je geeft ze niet. Zoals hier vind ik fold to 3bet heel belangrijk. Je moet in het vervolg de hand goed bekijken en de stats erbij zetten die je denkt relevant te zijn.

zoals AF pfr vpip 3bet fold to 3bet wtsd,...

ik vind idd c/f superweak op de turn, weet enkel niet of mensen het zouden exploiten.

Dus idd ik bet de turn small en fold op een shove. Je kan value halen van weaker pairs en eventueel van een Kcx of een andere club die hij niet kan folden.
    • Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Oh en je 3bet is te klein OOP, sowieso 3x .. ik maak het er 1.30 of 1.40 van.

Het is idd geen standaard 3bet
    • gruttepeir
      gruttepeir
      Bronze
      Beste Billclinton,

Je hebt me inderdaad 1 keer eerder om stats gevraagd. Inprincipe wil ik deze ook graag verstrekken, echter in je eerste verzoek voegde je de volgende zin bij:

'Als hij veel fold op cbets dan zou ik de turn behind checken fold hij weinig dan kan je de turn ng eens barrelen en dan shove ik de river prob.'

Aangezien mijn sample niet bijster groot was en jij al aangaf hoe jij de hand zou spelen met een lage cbet fold statistiek vond ik het geen toevoeging om hem te geven. Ik had al genoeg lering getrokken uit de bovenstaande opmerking!

Het is niet dat ik niet wil voldoen aan jouw verzoeken, indien mijn handsample groot genoeg is zal ik trachten om alle statistieken te plaatsen, die jou kunnen helpen met een bevredigende handanalyse.

Bedankt voor de analyse.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door gruttepeir
      Beste Billclinton,

Je hebt me inderdaad 1 keer eerder om stats gevraagd. Inprincipe wil ik deze ook graag verstrekken, echter in je eerste verzoek voegde je de volgende zin bij:

'Als hij veel fold op cbets dan zou ik de turn behind checken fold hij weinig dan kan je de turn ng eens barrelen en dan shove ik de river prob.'

Aangezien mijn sample niet bijster groot was en jij al aangaf hoe jij de hand zou spelen met een lage cbet fold statistiek vond ik het geen toevoeging om hem te geven. Ik had al genoeg lering getrokken uit de bovenstaande opmerking!

Het is niet dat ik niet wil voldoen aan jouw verzoeken, indien mijn handsample groot genoeg is zal ik trachten om alle statistieken te plaatsen, die jou kunnen helpen met een bevredigende handanalyse.

Bedankt voor de analyse.
      Ja dat snap ik wel hoor, mr ik bedoel gwn als we er een duidelijk getal op kunnen plakken kan ik da analyse prob iets beter maken. Want wat voor jou veel is is dat mss vr mij niet of omgekeerd;) .

Gwn in het vervolg in je beginpost ook alle stats geven waar jij rekening mee hebt gehouden om een beslissing te maken. Dan kan ik je eventueel zeggen met welke je extra rekening moet houden of als je iets teveel hebt bekeken.

Je hoeft het van mij niet te doen, maar het probleem is dan dat ik moet raden wat vr speler het is en sommige stats hebben gwn invloed op elkaar. het zal gwn makkelijker zijn vr mij en jou judging ten goede komen.

GL