NL2 AJs (flop 3 klaveren (heb ruiten) maar wel een straat)

• fakethat
      fakethat
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $0,98
      UTG1:
      $1,88
      Hero:
      $3,32

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.102 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:diamond: , J:diamond:
      UTG1 raises to $0,08, 4 folds, Hero calls $0,08, BU folds, SB calls $0,07, BB folds.

Flop: ($0,26) K:club: , Q:club: , T:club: (3 players)
      SB checks, UTG1 bets $0,12, Hero raises to $0,26, SB calls $0,26, UTG1 calls $0,14.

Turn: ($1,04) 3:heart: (3 players)
      SB checks, UTG1 bets $0,26, Hero calls $0,26, SB calls $0,26.

River: ($1,82) 5:spade: (3 players)
      SB checks, UTG1 bets $0,5, Hero calls $0,50, SB calls $0,38 (All-In).

Final Pot: $3,20

Results follow (highlight to see):
      UTG1 shows (Ac 9s)
      Hero shows a straight, ace high (Ad Jd)
      SB shows (Kh 2h)

Hero wins with a straight, ace high (Ad Jd)

Edit:
      Ok toch maar commentaar maar ik schaam me dood voor deze hand :P
      Ik had eigenlijk denk ik naar 34 cent moeten betten (weet niet waarom ik na lang nadenken uitkwam op zo'n gigantisch laag bedrag).

En misschien zelfs dat vandaar uit duidelijk was geworden wie wat had en dat dat gewoon de oplossing zou zijn geweest. En dit hele questionable play zou hebben vermeden (weet het eigenlijk wel zeker). Want zelfs met 26 cent geef ik hem nog een hele goede deal om zijn flush kaarten te gaan zien.

Het was volgens mij een beetje gehaast spel van mij ook gewoon omdat ik niet wist wat ik moest doen aangezien het toch wel... ja ik vind dat toch wel een kans die ik niet moet laten schieten zo'n hand. Ach ja.

Ik had toen ook 6 ipv 4 tafels open staan en dan zie ik toch dat het hier dan een beetje fout gaat.

Edit: in ieder geval 30 cent op de flop. Ik denk dat die misschien beter is.
  • 2 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Preflop fold of 3bet voor value als je reads op UTG hebt.

Je flopt de 2nd nuts dus ik zou voor protection gewoon potsized raisen hier. Ipv $0,26 dus naar $0,62.

Nu gaan er 2 spelers mee naar de T en dat is niet zo chill met 3 :club: 's op de flop :P

T gewoon weer raisen. Als je naar de range van UTG kijkt dan gaat hij maar zelden een flush floppen. SB is een vis aan zijn stacksize te zien en die moet je dus vooral duur laten drawen. Hij krijgt nu de odds om vrolijk naar de river te gaan.
      Je hebt dus meestal de beste hand en moet zoveel geld naar het midden krijgen.

River ga je zeker de nuts hebben dus gewoon raisen. Niet zo passief ;)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Preflop fold of 3bet voor value als je reads op UTG hebt.

Je flopt de 2nd nuts dus ik zou voor protection gewoon potsized raisen hier. Ipv $0,26 dus naar $0,62.

Nu gaan er 2 spelers mee naar de T en dat is niet zo chill met 3 :club: 's op de flop :P

T gewoon weer raisen. Als je naar de range van UTG kijkt dan gaat hij maar zelden een flush floppen. SB is een vis aan zijn stacksize te zien en die moet je dus vooral duur laten drawen. Hij krijgt nu de odds om vrolijk naar de river te gaan.
      Je hebt dus meestal de beste hand en moet zoveel geld naar het midden krijgen.

River ga je zeker de nuts hebben dus gewoon raisen. Niet zo passief ;)
      eevQ vat het goed samen :)
      je flopt zowat de nuts , als iemand hier 2/ set/ flushdraw +toppair heeft ofzo zallie je vaak afbetalen en je ligt zwaar voor:)