NL5 AKo

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      SB = goede TAG
      UTG+1 = vis

Ik baal echt van die T bet. Ik dacht nog check nou voor potcontrol, die flop call van hem is raar. Hij heeft vooral pp's in zijn range en anders een FD. Die check-raise verwachtte ik al.
      Turn beter check-fold denk ik?

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.05 BB (9 handed)

Button ($1.75)
      SB ($5.36)
      BB ($12.28)
      UTG ($4.94)
      UTG+1 ($4.02)
      Hero (MP1) ($5.36)
      MP2 ($5.10)
      MP3 ($2.13)
      CO ($2.69)

Preflop: Hero is MP1 with A, K
      1 fold, UTG+1 calls $0.05, Hero bets $0.25, 4 folds, SB calls $0.23, 1 fold, UTG+1 calls $0.20

Flop: ($0.80) K, 9, 6 (3 players)
      SB checks, UTG+1 checks, Hero bets $0.60, SB calls $0.60, 1 fold

Turn: ($2) 7 (2 players)
      SB checks, Hero bets $1.33, SB raises to $4.51 (All-In), Hero folds

Total pot: $4.66 | Rake: $0.22
      Hij zei dat hij een flush had
  • 4 antwoorden
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ook al valt er een derde schoppen, hoeft het natuurlijk niet te betekenen dat hij een Flush heeft gehit.
      Hij kan natuurlijk ook best een PP waarvan één schoppen in zijn ranche hebben. (QQ, JJ, TT).
      Ik denk dat ik zou betten voor protectie, maar zou folden op een raise.
      Size is mooi.
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Preflop raise is mooie size. Net als je bet op de flop.

Waarmee callt hij preflop oop en calt hij de flop? Dit roept imo echt om een flushdraw. 66-99 had hij op de flop gecheck-raised lijkt me. KQ of KJ zou in principe ook nog kunnen.

Op de turn bet je door voor value en protection. Ook hier vind ik je betsizing goed.

Wat voor handen shoved de SB op de turn? Het antwoord lijkt me alle handen die jou beat hebben. Dus goede fold.

Well played!
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Preflop en flop zijn goed.

De turn vind ik behind checken voor pot controle niet zon slecht idee.
      Ik denk dat je het nu echt niet zo goed meer doet vs zn range.

Niet alleen kan hij een flush gemaakt hebben maar ook een straat. Bovendien zal hij vaak zn hand verbeten op de turn (T9,98,97) en kan hij prima ook een set hebben geflopt.

Als het een goeie Tag zal hij normaal ook niet 2 straten callen met handen die veel minder waard zijn dan jou AK.

Ik check hier liever behind en zou dan eigenlijk altijd folden op een riverbet van hem.
      Ik denk namelijk als hij de flop callt dat hij iets zal hebben. Veel missed draws blijven niet meer over op de river en heeft hij hier showdownvalue en dus een zwakkere hand dan jou dan zie ik hem vaak naar je toe checken.

Ik zou dus de river wel nog eens betten voor value tenzij die een spade of een T,8,5 is.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Thx allemaal.

@ Elias: Dat dacht ik dus ook, ik wist gewoon zeker dat hij zou raisen want hij heeft hier meestal zijn hand verbeterd. Ik bet nog te vaak automatisch en denk daarna pas na.