Middle pair en nut flushdraw tegen raise Nl20

• oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.20(BB) Replayer
      Hero ($24.26)
      BB ($20.60)
      UTG ($23.61)
      UTG+1 ($21.20)
      CO ($20)
      BTN ($20.30)

Dealt to Hero A:spade: T:heart:

fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.60, BB calls $0.40

FLOP ($1.20) Q:spade: 3:spade: T:spade:

Hero bets $0.90, BB raises to $1.80,
      Hero?

Statts villain: raise cbet 50% (8) over 164 handen, fold vs steal in bb (16) 70%

Wat doe ik hier best? Callen om te vermijden dat hij zijn air fold (die best wel in zijn range zit gezien de stats ) en hopen op improvement. Of reraisen en zijn eventuele shove callen?
  • 5 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ship de flop maar gwn. Je bent niet blij als de turn een blank is en hij bet opnieuw of als flop een k is of een J en hij kan dit ng altijd met een Q of set ook doen. Mr daar heb je veel equity tegen.

Ik denk dat je mss ng wel een queen zal kunnen laten folden als je terug raised omdat je hier perfect kan balancen tussen sets en flushdraws en flopped flushes. Mr dat is prob niet nodig op deze limiet.

Dus my advice is gwn get it in, daar vermijdt je moeilijke situaties mee op de turn omdat als je missed je equity echt een gigadeuk krijgt:) .

met AsQ zou ik eerder geneigd zijn tot een call.

Ik weet trouwens niet of hij veel air gaat raisen op zon boards, mr normaal kan hij hier niet light afstacken.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ik had hem hier gewoon gereraised omdat ik shippen nogal een redelijke overbet vond voor wat er in de pot zat. Maar toen ik dit deed dacht ik als hij shipt call ik direct, maar als hij called heb ik wel een probleem op de turn omdat elke blank of scarecard toch zal moeten doorbarrelen. Dus omdat te vermijden is idd direct shippen wel beter, bedankt.

Hij instant muckte hier dus volgens mij zit er hier toch wel redelijk wat air in zijn range nee? Met zijn raise c-bet percentage en zo'n bluffable board?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Ik had hem hier gewoon gereraised omdat ik shippen nogal een redelijke overbet vond voor wat er in de pot zat. Maar toen ik dit deed dacht ik als hij shipt call ik direct, maar als hij called heb ik wel een probleem op de turn omdat elke blank of scarecard toch zal moeten doorbarrelen. Dus omdat te vermijden is idd direct shippen wel beter, bedankt.

Hij instant muckte hier dus volgens mij zit er hier toch wel redelijk wat air in zijn range nee? Met zijn raise c-bet percentage en zo'n bluffable board?
      Ohnee hoor ik bedoelde in deze context met shippen gwn raise broke gaan dus zoals jij gedaan hebt is echt ideaal:) . Zeker niet openshoven, want later als je hogere limieten gaat spelen kan je die raise balancen met je nutshanden.

Wel moet je je sizing zo kiezen dat je ong op any turn kan shippen.

mja ik vind dit geen goede bluffspots en verkies drogere boards, maar goed mss dat fish daar anders over denkt;) . Ik zou hier wel op gaan semibluffen zoals jij nu deed;) . Hoewel kans er ook inzit dat je de beste hand hebt.

Ik vind je line dus goed:) .
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Openshoven zou ik nooit doen hoor ik dacht dat je met ship flop bedoelde dat ik moest shoven op zijn raise vanwege lastige turnkaarten die ik zou moeten barrelen. :)

Ik merk dat toch vaak dat mensen op NL 20 met hoog raise cbet gehalte dat doen op elk Axx board en elk flushboard vandaar dat ik dat zei :)

Ik heb het hier 7 gemaakt dus ik had zeker de turn kunnen shippen.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      welja als dat jou read is is dat perfect natuurlijk. Ik zou altijd een read meer vertrouwen dan iets dat ik zeg of stats fzo. Reads zijn echt superbelangrijk, dus maak er zoveel mogelijk notes van enzo dat hij hierop gwn air heeft.