William Hill

• Esplendido
      Esplendido
      Bronze
      Ik speel de laatste tijd William Hill Poker. Ik heb nu 5 dagen achter elkaar verloren met Full Houses, Straten, triple K + triple A. 100% verlies op al mijn handen. William Hill niet "Rigged"??? ECH WEL
  • 9 antwoorden
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Esplendido
      Ik speel de laatste tijd William Hill Poker. Ik heb nu 5 dagen achter elkaar verloren met Full Houses, Straten, triple K + triple A. 100% verlies op al mijn handen. William Hill niet "Rigged"??? ECH WEL
      Ja joh.
      Weet je zeker dat het niet aan je spel ligt ?
      Ik speel zelf ook ondermeer op WH en ik win nog steeds .....
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      ECH NIET
    • Esplendido
      Esplendido
      Bronze
      Je moet echt op de flop letten bij WHP.

Als je suited krijgt wordt de flop 100% gegarandeerd!!!!! 2 van 1 kleur + 1 van een andere kleur. bv Als je suited 9 B van harte krijgt, wordt de flop 1 ruiten + 2 klavers. Dit is in 100% van alle suited handen zo. Let op de flop hoe vaak 3 van 1 kleur valt. Ik speel al jaren poker online en vaak met winst maar dit heb ik nog nooit zo gezien. WHP rigged ???? ECH WEL
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Esplendido
      Je moet echt op de flop letten bij WHP.

Als je suited krijgt wordt de flop 100% gegarandeerd!!!!! 2 van 1 kleur + 1 van een andere kleur. bv Als je suited 9 B van harte krijgt, wordt de flop 1 ruiten + 2 klavers. Dit is in 100% van alle suited handen zo. Let op de flop hoe vaak 3 van 1 kleur valt. Ik speel al jaren poker online en vaak met winst maar dit heb ik nog nooit zo gezien. WHP rigged ???? ECH WEL
      En het is nog lang geen 1 april.

Waarschijnlijk ligt het meer aan jouw houding.
      Preflop helpt het altijd om in je neus te peuteren.
      Tijdens de river je oren even schoonmaken en tijdens de showdown hard juigen.
      Garandeerd prijs !

:facepalm: :facepalm: :facepalm:
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Kan je hier wat aan veranderen de bad beats of aan hoe de kaarten gaan vallen?

Nee

Ga je hier ooit wat aan kunnen veranderen?

Nee

Dus je energie steken in de verkeerde dingen levert een goede/betere winrate op?

Nee
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Even verplaatst. Lijkt eerder een reeks ongelukkige handen dan echt een discussie.
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Even verplaatst. Lijkt eerder een reeks ongelukkige handen dan echt een discussie.
      Mijn idee ..... :)
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Dus William Hill is rigged? bedankt voor de waarschuwing ik wist dit nog niet. Ik ga dan maar snel uitcashen nu.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Je moet er juist wel gaan spelen met al die pechvogels :coolface: