Nl5 88

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik second barrel hier terwijl de SD aankomt.. kan ik beter niet doen?

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.05 BB (7 handed)

Button ($1.98)
      Hero (UTG) ($5.21)

Preflop: Hero is UTG with 8, 8
      Hero bets $0.20, 3 folds, Button calls $0.20, 2 folds

Flop: ($0.47) A, J, 7 (2 players)
      Hero bets $0.31, Button calls $0.31

Turn: ($1.09) 10 (2 players)
      Hero bets $0.72, Button raises to $1.47 (All-In), Hero folds

Total pot: $2.53 | Rake: $0.12
  • 5 antwoorden
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Het probleem vind ik eigenlijk dat je niet diep zit vs deze speler.
      Je hebt dus geen enkele mogelijkheid om te 3barrelen en folden na zijn shove is gewoon lelijk als je zijn odds bekijkt.

Voor mij is het niet zozeer een probleem dat de SD aankomt op de turn maar wel dat er nog eens heel wat combodraws en pair + draws bijkomen waardoor ik hem gewoon nog heel veel mindere handen zie callen.
      Gezien je geen mogelijkheid meer hebt om die er op de river nog van te krijgen zou ik dus zeker opgeven op de turn.

Zelf een flop check is geen heel slecht idee depending on the speler. Als die bv heel loose passive is dan probeer ik liever naar de showdown te gaan dan dat ik cbet terwijl ik toch weet dat hij bijna altijd callt en zijn range eigenlijk heel goeie equity heeft vs mijn hand.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Het probleem vind ik eigenlijk dat je niet diep zit vs deze speler.
      Je hebt dus geen enkele mogelijkheid om te 3barrelen en folden na zijn shove is gewoon lelijk als je zijn odds bekijkt.

Voor mij is het niet zozeer een probleem dat de SD aankomt op de turn maar wel dat er nog eens heel wat combodraws en pair + draws bijkomen waardoor ik hem gewoon nog heel veel mindere handen zie callen.
      Gezien je geen mogelijkheid meer hebt om die er op de river nog van te krijgen zou ik dus zeker opgeven op de turn.

Zelf een flop check is geen heel slecht idee depending on the speler. Als die bv heel loose passive is dan probeer ik liever naar de showdown te gaan dan dat ik cbet terwijl ik toch weet dat hij bijna altijd callt en zijn range eigenlijk heel goeie equity heeft vs mijn hand.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Thx!

Ik mag zoiezo minder gaan cbetten. Tegen loose-passives dus beter checken als ik mis / overcards op flop liggen.

Nu ik deze hand terug zie weet ik ook niet waarom ik die T weer barrel. Gisteravond heb ik aardig wat verlies gemaakt en ik ga dan onbewust slechter spelen denk ik.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      2 beoordelingen voor de prijs van 1 :s_cool:
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      2 beoordelingen voor de prijs van 1 :s_cool: