Nl5 Kk

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Hoe gespeeld?
      Hij had weinig achter maar wilde goedkoop naar SD.

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.05 BB (8 handed)

UTG ($2.17)
      Hero (UTG+1) ($5)
      MP1 ($1.85)
      MP2 ($4.02)
      CO ($11.36)
      Button ($8.05)
      SB ($3.75)
      BB ($5.03)

Preflop: Hero is UTG+1 with K, K
      1 fold, Hero bets $0.20, MP1 calls $0.20, 1 fold, CO calls $0.20, 3 folds

Flop: ($0.67) A, 4, 5 (3 players)
      Hero bets $0.44, MP1 calls $0.44, 1 fold

Turn: ($1.55) 2 (2 players)
      Hero checks, MP1 bets $0.45, Hero calls $0.45

River: ($2.45) 5 (2 players)
      Hero checks, MP1 checks

Total pot: $2.45 | Rake: $0.11
  • 5 antwoorden
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Play poker for hours
      Finally get KK
      Flop: Axx
      Typisch :D

Geen slecht idee om flop alsnog te betten denkik. Als je begint te check/callen maak je het jezelf namelijk erg moeilijk want voor je het weet gooi je er toch veel geld in vs Ax maar als je meteen gaat folden geef je 2 spelers ook de kans je te bluffen.

Ik zou wel zo klein mogelijk proberen te betten.
      Je wil namelijk value van slechtere handen en je wil het graag goedkoop houden.
      Ik denk ook niet dat ze dit meteen gaan doorzien en je beginnen te bluffraisen ofzo.

Ik denk als ze je flopbet callen dat ze altijd showdownvalue hebben of eventueel een SD.

Mijn punt is dat als je de turn naar ze toecheckt ze probably zullen behind checken omdat ze dus of goedkoop naar de SD willen gaan of de river willen zien met hun straightdraw.

Bet hij hier de turn dan verwacht ik dus altijd een A of een aangekomen straat. MP1 bet hier heel klein maar kan zich dat ook permiteren omdat hij zon kleine stack heeft. Ik verwacht hier eigenlijk altijd dat hij je All In zal zetten op de river en ik fold dus zeker de turn. Ik vind het vrij raar om hem te zien checken op de river en ik ben benieuwd wat hij had.

Ik gebruik SD voor zowel straightdraw als voor showdown, hopelijk is het niet te verwarrend. :D
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Lol echt he..

Ik was niet bang voor een raise op de turn, maar ik merk dat vissen vaak betten op de T als ik 'opgeef' na een flop cbet. Om mezelf niet te valuetownen check/call ik daarom.

Hij bleek uiteindelijk niks te hebben, ik kan de hand niet meer vinden maar weet wel dat de T bet een bluf was.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Lol echt he..

Ik was niet bang voor een raise op de turn, maar ik merk dat vissen vaak betten op de T als ik 'opgeef' na een flop cbet. Om mezelf niet te valuetownen check/call ik daarom.

Hij bleek uiteindelijk niks te hebben, ik kan de hand niet meer vinden maar weet wel dat de T bet een bluf was.
      Ja vreemd. Niet dat hij in staat is om de turn te bluffen maar dat hij na de flop nog handen overheeft waarmee hij dat zou willen doen...
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik werd gisteren nadat ik een grote riverbet maakte afgecalled door Thigh, dus ik kijk nergens meer van op :tongue:
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Poker is dead