first deposit bonus ?

• gruttepeir
      gruttepeir
      Bronze
      Hi there,

Ik zou graag een first deposit doen, nadat ik mijn tweede 50 startkapitaal heb vrijgespeeld. Echter, ik zie bij de first deposit details op pokerstrategy nergens dat ik een bonuscode in moet voeren bij mn deposit.

Per eind juni is mn account aangemaakt bij partypoker dus volgens mij ben ik binnen de 120 dagen. Op mn partypoker account bji bonussen staat niets over de first deposit bonus.

Krijg ik mn bonus gewoon zonder dat ik bij het depositten een bonuscode invul. Ik ben gekoppeld aan pokerstrategy, dus ik neem aan dat dat oorspronkeljik via de bonuscode psvip is gebeurd.

Bedankt voor u reactie!
  • 6 antwoorden
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Je hoeft bij de storting de bonuscode PSDB100 invullen wanneer je het startkapitaal daar ontvangen hebt. Je krijgt dan een bonus van 100% tot $100.
    • gruttepeir
      gruttepeir
      Bronze
      Ik meen mij te herinneren dat de eerste reactie op mijn vraag was dat ik geen bonuscode hoef in te vullen. Nu is die post aangepast zonder dat er bij staat dat hij geeddit is.

Dit maakt niet uit, want ik heb nog geen eerste storting gemaakt. Zou iemand van pokerstrategy even kunnen verduidelijken hoe het zit met die 100% tot 100 dollar first deposit bonus ?

Ik heb al op het forum gezocht op de hier genoemde bonuscode PSDB100 en las in posts van niet moderators dat de bonus bij bonussen in partypoker moet staan, voordat je er gebruik van maken en dat hij was verlopen bij een pokerstrateeg.

Alvast bedankt
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Gruttepeir,

Je moet inderdaad de bonuscode PSDB100 gebruiken bij het maken van de storting. Ik had dit in bovenstaande post even aangepast (en dan komt er idd geen "edit" bericht te staan)

Zodra je het startkapitaal ontvangen hebt, heb je 60 dagen de tijd om gebruik te maken van deze aanbieding.

Wanneer deze periode al verstreken is, zou je even contact kunnen opnemen met de support van PartyPoker en daar even de situatie uitleggen en aangeven dat je graag een storting zou willen maken met een bonus. Misschien kunnen ze dan even je account bekijken en iets voor je verzinnen :s_cool:
    • gruttepeir
      gruttepeir
      Bronze
      Fair enough! Dankjewel voor de informatie!
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      Als het mag stel ik hier even een persoonlijke vraag vond hem een beetje te kort voor een hele nieuwe thread.
      ik zie hier de bonus code PSDB100 staan
      maar op de front pagina staan PSVIP met een bonus tot 500dollar.
      en als ik hiernaar kijk is dit geen echte andere bonus dan die ze standaard al aanbieden bij party poker??
      of mis ik iets?

alvast bedankt
      Wim
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Die van PSDB100 is als je je startkapitaal op PP ontvangt.

Als je je startkapitaal niet op PP ontvangt, dan gelden de voorwaarden die op je frontpage staan.