Nl10 - 44

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      888
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Rascall5 ($10.31)
      UTG+1 Stefan203 ($5.12)
      MP1 Djokera ($10.10)
      MP2 Farmarchist ($11.44)
      CO gslayer666 ($5.40)
      BTN abelito2008 ($9.79)
      SB jolexi ($9.10)
      BB inevitabl666 ($10)

Pre-Flop: ($0.15, 8 players) Farmarchist is MP2 4:diamond: 4:heart:
      1 fold, Stefan203 calls $0.10, 1 fold, Farmarchist raises to $0.50, 4 folds, Stefan203 raises to $0.90, Farmarchist calls $0.40

Flop: 8:club: 3:spade: Q:diamond: ($1.95, 2 players)
      Stefan203 bets $0.97, Farmarchist folds

Final Pot: $2.92

Stefan203 wins $2.83 (net +$0.96)

Farmarchist lost $0.90

Ik isoleer op een 69/14 limper. (standard)
      Hij minraist me en ik call.

Dit is volgens mij een leak van me...

Kan ik hier niet enkel callen als ik call 20 krijg?

Op zulke spots denk ik altijd: 'Ja maar als ik nu fold, voor zo weinig geld dat slaagt op niks en denken ze dat ik bluff etc ' :p
  • 4 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Waarom isoleer je steeds met marginale handen?
      Gewoon callen als een vis limpt en hopen op een set. Als er wordt geraised gewoon call 20 aanhouden. Call 10 is echt te weinig.

Die limp-raise deed hij in een eerdere hand ook al he ? Vreemd.. Maar dan weet je dus dat je beter niet kunt raisen met kleine pairs omdat hij er overheen gaat en je dan wel moet folden. Kost je alleen maar geld.

Gewoon op KK of AA wachten en dan al het geld erin krijgen ;)
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ik zou hier inderdaad preflop folden.

Isoleren van een limper is prima, maar dat zou ik niet vanuit MP doen, maar op z'n vroegst vanuit de CO.

Je verliest namelijk niks als je hier foldt, maar de kans dat je verliest als je hier isoleert, met zoveel spelers nog achter je, is naar mijn idee gewoon te groot.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin

Isoleren van een limper is prima, maar dat zou ik niet vanuit MP doen, maar op z'n vroegst vanuit de CO.

Je verliest namelijk niks als je hier foldt, maar de kans dat je verliest als je hier isoleert, met zoveel spelers nog achter je, is naar mijn idee gewoon te groot.
      Oke Bedankt :)
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin

Ik denk dat ik dan toch wel probeer mee te limpen als het een passieve tafel is.
      Ik denk dat je daar wel genoeg mee wegkomt om het te proberen. Als iemand al raist (met een full stack liefst) en de original limper callt dan kan jij ook prima callen en zit je nog steeds in een mooie situatie.