MSS NL2 KK op lastige board

• xbikx
      xbikx
      Bronze
      Ik raise zijn c-bet hier op deze flop en verwacht eigenlijk alleen een call te krijgen van Qx en TT+, met dit in mijn achterhoofd bet ik toch nog door, had ik hier eigenlijk op de turn/river moeten folden?

No-Limit Hold'em, $0.02 BB (8 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB ($0.74)
      BB ($0.80)
      UTG ($1.72)
      UTG+1 ($0.78)
      MP1 ($1.97)
      MP2 ($1.97)
      Hero (CO) ($0.80)
      Button ($3.38)

Preflop: Hero is CO with K:diamond: , K:spade:
      UTG calls $0.02, 3 folds, Hero bets $0.08, 1 fold, SB calls $0.07, 1 fold, UTG calls $0.06

Flop: ($0.26) 10:diamond: , Q:heart: , Q:club: (3 players)
      SB bets $0.12, 1 fold, Hero raises $0.36, SB calls $0.24

Turn: ($0.98) 6:club: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.36 (All-In), SB calls $0.30 (All-In)

River: ($1.58) J:spade: (2 players, 2 all-in)

Total pot: $1.58
  • 2 antwoorden
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Op dergelijk board zou ik ook niet folden op de turn. Enig wat ik anders zou doen is, shoven op de flop. Je raiset hier zijn cbet naar 3x zijn bet, wat in feite overeenkomt met de helft van je overgebleven stack. Op deze manier ben je na de flop eigenlijk committed, en kan je beter meteen shoven op de flop.

Betreffende zijn range waarmee hij zou callen, zou ik zeker ook nog 89, J9 en KJ nog meenemen.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey xbikx,

Je kan deze hand op 2 manieren spelen: die van jouw adhv de starthandenkaart wat prima is

Of wat dieper nadenken mbt ranges: gaat ie Tx en alle draws callen op jouw raise enzovoort.

Ik denk dat een shove op de Flop alles behalve Qx laat folden. je blocked KJ met je kings en je blocked ook nog is outs als ie J9 heeft bijvoorbeeld.

Ik denk dat ik hier gewoon flat op de Flop en de Turn wellicht ga pushen omdat als ie nog een keer bet, hij waarschijnlijk het gevoel krijgt committed te zijn met zijn draw of Tx terwijl dat niet zo is op de Flop

Mvg,
      Gerv