Hello iedereen!

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hoi!!

Ik ben Simon, ben 25 jaar en studeer sociologie aan de universiteit Antwerpen. Ben zelf ook afkomstig uit de koekenstad.

Ben bijna drie maanden aan het pokeren via PS. Ik dacht, ik zal me maar eens voorstellen... :)
      Voordien speelde ik vooral spelletjes voor 5€ buy-in met vrienden.

Eerst heb ik een BR van PS op Full Tilt gekregen, tot.... Daarna heb ik dankzij PS een nieuwe roll gekregen op Everest. Waar het zeer vlot loopt.

Op FT was ik vooral sit en go's aan het spelen voor de fun, maar vond de swings die je met SNG's hebt niet zo aangenaam. Op everest ben ik dan begonnen met cash games en heb ik mij daarin verdiept.

Mijn hobbies zijn voetbal, zowel actief als passief (hevige supporter van de ploeg van't stad) en een feestjes bouwen... :D

Ik wil alvast de handbeoordelers bedanken om reeds enkele van mijn handen te beoordelen!

Cheers

Simon
  • 2 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Simon, welkom op het forum. Leuk dat je je even voorstelt. :)

Er zijn behoorlijk veel voetballiefhebbers op de site. Misschien dat je ook eens een kijkje kan nemen in ons 'Sport & Gaming' forum.

Jij bent al Gold, de overstap naar cashgames gaat dus redelijk goed? En bevalt het spelen verder op Everest?
    • deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Sport & Gaming is precies enkel voor 1e klasse... Brugge, anderlecht, germinal,... :evil: Not my cup of tea...

Ja de overstap naar cashgames verloopt zeer goed. Heb mijn BR maal x gekregen op anderhalve maand. Ben nu NL5 bezig en heb genoeg BR om een limiet te stijgen, maar voel me er nog niet zo comfortabel bij.

Heb al een shotje op NL10 geprobeerd, maar ik ga eerst nog wat aan mijn spel en BR werken voordat ik een limiet zal stijgen.

Everest is in vergelijking met FTP shit... Rotte layout, geen auto-rebuy, vrij weinig volk... Dat zijn zowat de standaard zaken die je hoort over Everest, maar ze kloppen wel... Maar het grote voordeel is het aantal vissen dat daar rond zwemt... Het is echt opmerkelijk...

Natuurlijk heb je dan ook van die momenten dat je volledig geript wordt omdat er visjes zijn die soms echt met alles all in gaan. Maar dat werkt langs twee zijden natuurlijk en voor het ogenblik beter bij mij... :s_biggrin: