A8s op button

• BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      Villain was "abc"-speler (volgens HEM).

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      PartyPoker
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG sprvkicks ($4.07)
      UTG+1 eSK_I3ryI3e ($10.24)
      CO salukvadze ($4)
      BTN BadBeatFil ($9.86)
      SB kirill6996 ($7.54)
      BB srijaa ($5.24)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) BadBeatFil is BTN 8:club: A:club:
      1 fold, eSK_I3ryI3e raises to $0.16, 1 fold, BadBeatFil calls $0.16, 2 folds

Flop: 8:spade: 3:club: 7:diamond: ($0.38, 2 players)
      eSK_I3ryI3e bets $0.24, BadBeatFil raises to $0.54, eSK_I3ryI3e folds

Grtz, Fil
  • 4 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Even enkele vragen,

kan je even zen VPIP en pfr opzoeken?

-Waarom call je pre? Wat denk je dat zijn range is?

-Waarom raise je turn? Wat doe je als hij erop shoved?
    • BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      Hierbij de stats:
      - VPIP/PFR: 16/13
      - Cbet flop: 94% als PFR
      - AF: 2.88

Ik wilde wel de flop zien owv feit dat ik positie had en owv zijn stack. Gezien zijn Cbet stats verwachtte ik sowieso een Cbet. Alleen... ik had top paar en wilde hem laten voelen dat ik een goede hand had, vandaar de reraise op zijn Cbet. Ik heb de "ervaring" dat deze "abc"-spelers goed kunnen folden als ze voelen dat ze beat zijn.

Vandaar mijn reraise, maakte dat ik wist waar ik stond of de pot kon oprapen.
    • BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      -Waarom raise je turn? Wat doe je als hij erop shoved?

We zijn niet aan de turn geraakt?? Ik heb op de flop gereraised, uitleg in vorige reply.

-Waarom call je pre? Wat denk je dat zijn range is?

Ik call pre owv uitleg in vorige reply, maar idd, is mss -EV. Zijn range had ik op AJ+, KJ+, 99+. In het geval van 99+ had ik een call/reraise op mijn flop reraise gehad en had ik de hand opgegeven (vandaar dat het hoogst waarschijnlijk -EV was pre te callen). In alle andere gevallen zou hij de hand opgeven.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BadBeatFil
      Hierbij de stats:
      - VPIP/PFR: 16/13
      - Cbet flop: 94% als PFR
      - AF: 2.88

Ik wilde wel de flop zien owv feit dat ik positie had en owv zijn stack. Gezien zijn Cbet stats verwachtte ik sowieso een Cbet. Alleen... ik had top paar en wilde hem laten voelen dat ik een goede hand had, vandaar de reraise op zijn Cbet. Ik heb de "ervaring" dat deze "abc"-spelers goed kunnen folden als ze voelen dat ze beat zijn.

Vandaar mijn reraise, maakte dat ik wist waar ik stond of de pot kon oprapen.
      Ok dat is iets dat ik een vriend van me ook altijd hoor zeggen en is eigenlijk een gigantische leak van mensen:) . Je raisde niet om te kijken waar je staat, je raised ofwel vr value of protection of pure bluff. NIET met een semi-made hand om te kijken waar je staat.

Als hij je raise called, waar sta je dan? heeft hij 8x? heeft hij ng steeds een draw? heeft hij een overpair? Je weet eigenlijk ng steeds niet veel meer.

Tegen zo een tighte speler fold ik dit pre of 3bet ik dit trouwens wat afhankelijk of hij veel fold vs 3bets.

Je zegt eigenlijk zelf dat door je raise je je isoleert tegen 99+, snap je het nutteloze van je raise dan? Je wil net niet zijn range verkleinen tot handen die jou beat hebben. Je wilt dat hij verdergaat met second pair en tp weaker kicker.

Mr nogmaals het is een fold pre zoals je ook al aangaf.