Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Supernova

• cristaline
      cristaline
      Bronze
      Hallo medepokerstrategen,

Deze week ben ik Supernova geworden, nu vroeg ik mij enkele dingen af;

- Supernova is maar geldig tot einde februari 2012? Is er een mogelijkheid om dit te verlengen?

- Ik heb nu 260k FPP staan. Hoe denken jullie dat ik deze het beste spendeer. Koop ik hiermee de 4000$ bonus t.w.v. 250K FPP of kan ik beter satellieten spelen om meer waarde te halen uit mijn FPP?

Wat zouden jullie doen? Graag had ik jullie mening gehoord!

Uploaded with ImageShack.us
  • 74 antwoorden
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      als ik jou was, en je hebt toch sng ervaring, zou ik satts grinden.
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      gefeliciteerd
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Nice, sats is beste value imo. (speel zelf altijd 235fpp sats naar sunday storm fwiw).

Depends wel van je hourly in andere games, anders bonus.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      supernova<-->235 fpp sats imo
      die bonusse zijn imo als supernova gewoon best , ofwel mtt tickets
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Normaal speel ik een gemiddelde van 12 tafels tegelijk.

@Sjors bedoel je de 235FPP sats naar SS of andere sats?

@cazz bedankt

@chaserr Stel dat ik sats naar SS speel, dan moet ik er meer dan 1000 spelen. Ik heb er niet echt een idee van hoelang dit mij zou nemen. Maar ik kan mij moeilijk inbeelden dat het voordelig zou zijn gezien de tijd dat het in beslag zou nemen? Stel dat ik ze redelijk beat, dan maak ik mss 300$ dollar profit, lijkt mij dat mijn opportuniteitskost dan redelijk hoog is?
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      @yoshiwa jij bent dus voorstander van de 4000$ bonus?
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ik zou sats spelen en als je ticket wint gewoon weer inwisselen voor fpp.

Zo krijg je steeds meer fpp en kan je bijv meerdere 4000$ bonussen kopen uiteindelijk.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cristaline
      @yoshiwa jij bent dus voorstander van de 4000$ bonus?
      yoshiwa speelt dan ook cash zelf.

235 kan, maar duurt eeuwig. Beter kan je de 4.5k's spelen imo
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ja als er ergens 4,5 k zijn speel die dan maar:)
      die sats zijn zeker +EV , maar het is gewoon -ev omdat de vergelijkbare BI te laag ligt:)
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Bonus is indeed een goede optie.
      Wat het 'beste' is depends van meerdere factoren wat ik aangaf.

- Je hourly in andere games. (als je $150hourly hebt kan je obv beter zelf die games spelen dan b.v. 235fpp sats en snel die bonus halen).
      - Je edge in hypers ikzelf ben een SNG speler en heb 'vrij' veel hypers gespeeld en weet dat ik hier een behoorlijke edge op haal dus daardoor is het wederom meer +EV voor mij om sats te spelen i.p.v. bonus. Als je roi op die games b.v. 2 a 3% is het veel minder interessant dan 10.
      - Ik heb er laatst 100 gespeeld in 20minuten oid. op zondagen lopen deze sats sws vrij snel vol. (Dit hangt weer af van hoeveel tables je kan multitablen).

Hangt imo dus gewoon af van meerdere factoren en wat je zelf wilt. Als je normaal geen hyper/turbo SNG's speelt kost het je denk ik sowieso al meer tijd met 'leren' dan dat het oplevert. (heb je even gescoped :rolleyes: en je SNG game lijkt me vrij solid, only looking at stats)

Had het laatst voor mij zelf uitgerekend (iirc was het vrij +EV voor mijzelf) want spaarde ook voor bonus en dacht speel mijn fpp's gewoon op.

Alhoewel even 4k aanklikken wel nuts is :D
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Ya kijk gewoon hoeveel je ermee denkt te krijgen t.o.v. $4k bonus, dus hoeveel meer dan $4000 krijg je met 250k fpp aan sats? Kijk vervolgens hoeveel uur het duurt om dit te doen, en kijk dan hoeveel $ dit met je normale hourly is.

Dus vb je haalt gem. $5000 value door sats te grinden met 250k fpp en het kost je 20uur. Je normale hourly is $30 dus het kost je 20*30=600 en het levert 1000 op, dus +400. Niemand anders kan dit voor jou inschatten.
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Ik ga morgen eens kijken om een testsessie van die 235FPP-sats te grinden. Ik heb ze nu nergens zien staan, maar dat is waarschijnlijk omdat de SS nog loopt momenteel?

In elk geval bedankt voor alle snelle reacties met de nodige informatie!

Als ik resultaten heb van die 235-sats dan zal ik ze hier posten.
    • Knien12
      Knien12
      Bronze
      De concierge-service is nog net iets meer value dan de $4000 bonus.
      Deze staat er voor 31.000 punten, maar je kan die voor elke waarde (minimaal 500$ en max 3 bonnen per maand).

Enige nadeel daarvan is dat je ergens bonnetjes van op moet sturen (tv, vakantie, ipod etc etc).

Verder is het volgend jaar idd mogelijk om je supernova status per maand te verlengen.

Daarvoor moet je dan elke maand 7500 vpp halen:

After becoming a Supernova VIP, we will extend your status in the following year on a month-by-month basis from January through the end of September, provided you continue to earn at least 7,500 VPPs every month, missing no more than one month of 7,500 VPP accrual. The only way to be a Supernova VIP from October 1-December 31 is to have earned 100,000 VPPs in the same calendar year.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Als ik jou was zou ik gewoon eens contact opnemen met pokerstars en die vraag aan hen stellen. Ik vermoed wel dat ze bereid zijn een supernova wat advies op maat te geven. :P
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Als ik jou was zou ik gewoon eens contact opnemen met pokerstars en die vraag aan hen stellen. Ik vermoed wel dat ze bereid zijn een supernova wat advies op maat te geven. :P
      Nog niet eens zo'n heel gek idee!

De support van Stars is veruit de beste support die er is en ze geven antwoord op je meest gekke vragen. Dus zulke vragen zullen ook serieus behandeld worden.

En feli met je supernova status natuurlijk :)
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Haha,

Ik zal eens een mailtje sturen en het antwoord dan hier plaatsen voor de andere nieuwsgierigen! Inderdaad nog niet eens zo'n gek idee!

Bedankt voor de hulp en de uitleg over het behouden van de SN-status!
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Wellicht is het ook goed om even te kijken wat voor toernooitickets je ermee kunt kopen?
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Wellicht is het ook goed om even te kijken wat voor toernooitickets je ermee kunt kopen?
      Ik denk dat je weinig profit maakt op tickets kopen daar, of vergis ik me? ?(
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cristaline
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Ik denk dat je weinig profit maakt op tickets kopen daar, of vergis ik me? ?(
      Toernooitickets hebben ook geen superslechte value. Ook zit je hier niet met variance. Die tickets krijg je sowieso, terwijl je op de sats slecht kan runnen.

Verder kan ik alleen maar zeggen wat men voorgangers zeiden.. De afweging maken omtrent tijdsbestek en hourly en dan beslissen wat het beste voor je is...

En proficiat!