3$R AJs shove infront

• gewoonlars
      gewoonlars
      Bronze
      Nogal lastig vond ik in ieder geval na deze hand had ik geen timebank meer enfin.

24/14 speler (83 handen) die snapshoved voor me we zitten op de finaletafel bubble van een 3$ rebuy (180 mans). Hij was gedubbeld met wat standaard handen en was wel een limp/fold raise/fold mannetje, nog niet eerder zien openshoven maar hij was de hele tijd bigstack dus dat zegt niet zoveel.

Hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik neig naar een fold ook omdat de meeste spelers toch min of meer scared zijn bij elke bubble.

Button (t88517)
      Hero (SB) (t68144)
      BB (t50606)
      UTG (t50252)
      MP (t94496)

Hero's M: 7.57

Preflop: Hero is SB with J, A
      1 fold, MP bets t93896, 3 folds

Total pot: t15000

Results:
      MP didn't show
      Outcome: MP won t18000
  • 5 antwoorden
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      snapcall imo
    • SandZ
      SandZ
      Bronze
      5 handed gooi ik dit ook niet zo makkelijk af en daarnaast zijn de FT bubble en de cash erna meestal de kleinste payjumps.

Niet dat de timing tells alles zeggen, maar juist als hij hier snapt ben ik geneigd dit een move te vinden aangezien hij het er first in in kan krijgen.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Hoi Lars

probeer in het vervolg ook het bovenste stukje van de hand erbij te posten. Dan kost het me niet zoveel tijd om de blinds enzo te achterhalen.

Ik zou dit hier ook wel callen. Ik denk dat je echt wel voorligt tegen zn range.
      Ziet er toch een degelijke speler uit en dan verwacht ik wel wat aggressie zo 5 handed.
    • gewoonlars
      gewoonlars
      Bronze
      Ok thanks all, per ongeluk de blinds erafgehaald omdat ik de hand altijd compact wil posten zal er op letten.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door gewoonlars
      Ok thanks all, per ongeluk de blinds erafgehaald omdat ik de hand altijd compact wil posten zal er op letten.
      Ah ok
      Ja tis wel leuk dat je moeite probeert te doen om het overzichtelijk te maken maar voor mij is het handigst als het volledig is.