Rake naar Strategypoints conversie.

• Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Omdat ik al een account bij PartyPoker had, heb ik een account aangemaakt bij William Hill. Nu staat er bij de poker room info van William Hill: 5 StrategyPoints per $1 rake. Nu vroeg ik mij af: Worden er alleen Strategypoints toegekend per hele dollar rake of ook bij <$1 bedragen?

Ik ben de software van PokerStars gewend en ondanks dat de competitie op het iPoker netwerk van mindere kwaliteit is, erger ik me mateloos aan de iPoker software (en aan de relatief hoge rake op de micro SnG's).

Nu kan ik me er nog wel toe zetten om iedere dag één Dirty Dozen "Jackpot Sit N Go" $2+$0.40 te spelen. Als die $0.40 rake dan omgezet wordt in 2 punten en die 2 weer + 10 (door de: 1 punt per dag = 10 bonuspunten regeling), dan zou ik de Silver Status toch makkelijk moeten kunnen halen en behouden.

Tegen de tijd dat ik alle basic, bronze en silver content doorgespit heb zal ik redelijk gewend zijn aan de iPoker software en dan kan ik altijd nog een keer een serieuze poging doen om de gold status te behalen.
  • 4 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      De 5 SP per $1 rake is de verhouding die toegepast wordt. Dus als je $0.20 rake haalt, dan krijg je daan gewoon 1 SP voor. Je hoeft dus niet minimaal $1 rake te behalen om SP te kunnen krijgen.

Hopelijk heb je hiermee een goed antwoord op je vraag :)
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Niet alleen een goed antwoord...ook een verrekt snel antwoord! :)

Merci
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Hey Pstrats,

DeKuip geeft je inderdaad al het goede antwoord.

De iPoker software is inderdaad niet echt om van te kwijlen
      om het zomaar te zeggen. Wat ik heb gedaan
      qua tafel opties is het zo leeg mogelijk maken
      van de tafel, de avatars weg ik heb nu zelf de
      optie 4color deck aangevinkt en de complete
      chatbox weg gevinkt. De chatbox en de
      avatars vind ik compleet onnodig en de
      4color deck kan soms wel is van pas komen
      eerst was ik er tegen maar nu kijkt het wel prettiger.
      Misschien dat je er wat aan heb, gewoon een
      tip die ik je wou meegeven!

De rank zilver is echt vrij makkelijk te halen
      dat zal je ook wel gaan merken. De rank
      gold is al wat meer een challenge maar moet
      ook echt te doen zijn.

Ik wens je er alle succes mee!
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Bedankt voor de tips.

Zoals ik al aangaf ga ik waarschijnlijk alleen op WH spelen voor de strategypoints dus ik zal het wel overleven met één jackpot SnG per dag :P . Je zou trouwens toch denken dat er aardig wat geld verdient wordt aan online poker. Als ze daar nu toch eens een heel klein percentage van zouden gebruiken om een degelijk product te ontwikkelen.