Toernooi

• KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Ik zie een toernooi waar nog 24 spelers aan zitten, en het prijzengeld is superhoog. ze zijn ook al itm, nu zie ik een lege plaats maar ik kan er niet gaan zitten:( kan iemand me helpen? ( op pokerstars btw ) Beters antwoord er nog iemand om 3 uur want 1e plek is 13K
  • 12 antwoorden
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Ik snap de vraag niet? Er zit nog 24 man, dus logisch dat er lege plekken zijn, maar dat wil toch niet zeggen dat je er zomaar kunt gaan zitten, is toch geen cash tafel???
      Mss is het toernooi al wel heel lang bezig, en anders inschrijven via de lobby, als dat niet kan, is het een private toernooi, of al te lang bezig, of of of..
      In ieder geval dan niet voor jou bestemd.
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      5 duimen up, en 255 views in 4 minuten? wtf?
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Ik ben silverstar op pokerstar... Mag ik dan niet spelen op zulke hoge limieten? Zit daar een limiet aan ofzo?:( en tot waar mag ik dan wel een toernooi spelen?
      Loop ik gewoon 13K mis, weet je hoeveel geld dat voor me is :rage:
      Is er een andere room waar ik wel mee kan doen op deze limieten? ga ik daar wel heen..
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      hoeveel bier heb je op
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ERDWW
      hoeveel bier heb je op
      vroeg ik me dus ook af :D
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Gelukkig het ligt dus niet aan mij...had een paar biertjes op en begreep echt helemaal niets van de vraag. En als antwoord op de vraag hoeveel 13k waarschijnlijk voor jou is: 13k dollars = 8091 Euro = ongeveer 675 kratjes bier? :D
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      "Helaas" ben ik een sporter op redelijk hoog niveau, en drink ik nauwelijks bier. Als ik onder invloed van cola ben, moet ik daar ook maar is mee stoppen
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Gelukkig het ligt dus niet aan mij...had een paar biertjes op en begreep echt helemaal niets van de vraag. En als antwoord op de vraag hoeveel 13k waarschijnlijk voor jou is: 13k dollars = 8091 Euro = ongeveer 675 kratjes bier? :D
      Je bent het statiegeld vergeten :facepalm:
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      "Helaas" ben ik een sporter op redelijk hoog niveau, en drink ik nauwelijks bier. Als ik onder invloed van cola ben, moet ik daar ook maar is mee stoppen
      jammer, als je onder de invloed van alcohol was dan kon ik de humor hier nog wel van inzien :(
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ERDWW
      jammer, als je onder de invloed van alcohol was dan kon ik de humor hier nog wel van inzien :(
      jammer dat je denkt dat achter elke grap geen verhaal zit
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Nee hoor. Appie heeft namelijk een aanbieding: aanbieding

Eur 8091 / (8,99 + 3,90) = 627. Hmmm....zat er uit m'n hoofd toch 48 naast. Ow zie het al, had met Eur 3 statiegeld gerekend ipv 3,90. Was de rake vergeten :f_cool:
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      Nee hoor. Appie heeft namelijk een aanbieding: aanbieding

Eur 8091 / (8,99 + 3,90) = 627. Hmmm....zat er uit m'n hoofd toch 48 naast. Ow zie het al, had met Eur 3 statiegeld gerekend ipv 3,90. Was de rake vergeten :f_cool:
      Lol ja heineken bier, zo ken ik t ook