Hu Sng Brm

• 7 antwoorden
    • samni
      samni
      Bronze
      Ik weet niet hoe ervaren je bent met poker maar ik vind het moeilijk om te geloven dat HU je beste game is, aangezien het best een complex spelletje is.

Desalniettemin is HUSNG's grinden best mogelijk en profitabel als je er de nodige studie in steekt. BRM hiervoor is vrij persoonlijk maar kan je wel zeggen dat de swings groot kunnen zijn dus ik zou zeker niet voor minder dan 175 BI een limiet beginnen spelen :)

Succes.
    • bonzen3010
      bonzen3010
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door samni
      BRM hiervoor is vrij persoonlijk maar kan je wel zeggen dat de swings groot kunnen zijn dus ik zou zeker niet voor minder dan 175 BI een limiet beginnen spelen :)
      Dat is totaal overrolled!
      Bij Hu CG zijn de swing aanzienlijk groot maar niet bij HU Sng´s.
      In Hu Sng´s heb je meestal een winrate tussen 53 en 56.
      Dus bijna coinflips. Stel da je 10 keer en munt werpt. De kans om 10 keer te verliezen is relatief klein.

Had nooit meer dan 20 stacks swings.
      Hangt naturlijk ook ervan af of je hypers turbos of reg spelt.

Dus 30-50 stacks zouden voldoend zijn.
    • GroentjeBE
      GroentjeBE
      Bronze
      Lol, 175buy in's haha! Extreem overroled!! Mijn richtlijn is 50x de buy in. Maar heb recent gelezen over de "Kelly" of "Kelly1/2"brm. Deze is zeer interessant maar aggressief :) Good luck!
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door GroentjeBE
      Lol, 175buy in's haha! Extreem overroled!! Mijn richtlijn is 50x de buy in. Maar heb recent gelezen over de "Kelly" of "Kelly1/2"brm. Deze is zeer interessant maar aggressief :) Good luck!
      extreem overreacted ;)
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      Wat gaan jullie haten. Samni is een veel betere speler dan jullie. Als hij met zijn edge 175 aanhoudt dan moeten jullie zeker 250 aanhouden

Capiche?
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      als je het niet erg vind beetje tussen de limieten te bungelen is 50 BI best ok 175 is was conservatief maar oke en hoef je ook niet zo de bungelen en stap je pas over als je het echt beat.
      het is maar waar je van houd :D
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      raad je wel aan hoe hoger je buy-ins worden hoe mer BI je voor een limit moet hebben.