[CANCELLED] [Staking] - Staking gezocht

• 32 antwoorden
    • mrJera
      mrJera
      Bronze
      ask bay ?
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mrJera
      ask bay ?
      Zit vol atm :)
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hoe wil je results van 3.50R 180s bij gaan houden?
      Hoeveel ervaring heb je op deze rebuy 180s?

Je wilt enkel voor deze games gestaked worden en bent dus niet geïnteresseerd in andere stake-deals?
    • SnijderMan
      SnijderMan
      Bronze
      Wil best een beetje staken hoor.
      Aan hoeveel denk je?
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Hoe wil je results van 3.50R 180s bij gaan houden?

Ik zal een spreadsheetje maken waarin ik de rebuys bijhoud, en natuurlijk de winst etc.

Hoeveel ervaring heb je op deze rebuy 180s?

Ik heb ze niet gek veel gespeeld, maar denk zeker wel dat ik ze beat. 2 keer 1 geshipt, en naast deze games natuurlijk de reguliere non rebuy turbo's veel gespeeld..

Je wilt enkel voor deze games gestaked worden en bent dus niet geïnteresseerd in andere stake-deals?

Sta open voor vanalles, kan me voorstellen dat een BR voor de games waar ik op doel aardig wat aan de hogere kant is...
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SnijderMan
      Aan hoeveel denk je?
      Nouja, voor de games die ik wil spelen zat ik wel aan een minimum bedrag van $1000 te denken, dit kan natuurlijk in verschillende pakketjes (bijv. eerst $250 en dan evt. reload als het nodig is...)

Misschien is het zelfs een idee om met meerdere mensen zo'n "pot" bij elkaar te krijgen...?
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timBKR
      Oorspronkelijk gepost door SnijderMan
      Aan hoeveel denk je?
      Nouja, voor de games die ik wil spelen zat ik wel aan een minimum bedrag van $1000 te denken, dit kan natuurlijk in verschillende pakketjes (bijv. eerst $250 en dan evt. reload als het nodig is...)

Misschien is het zelfs een idee om met meerdere mensen zo'n "pot" bij elkaar te krijgen...?
      Je kan altijd een soort van pot aanvragen waar mensen % van kopen... De nettowinst zou dan bvb voor 80% naar de stakers gaan, en dan hou je zelf 20%...
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Wat Samni zegt vind ik een goed idee...

Het komt dan op het volgende neer...

Ik ben dus op zoek naar een pot van $1000, deze kan door verschillende mensen worden samengesteld.

Totale pot is $1000, en dus 100%.. Mensen kunnen dus % kopen en op die manier hun bijdrage leveren aan de pot.

Hier een voorbeeld over hoe de winst verdeeld wordt in een situatie waar Jan en Piet allebei garant staan voor 50% ($500)...

Stel de BR bedraagt dan $1600. Eerst krijgen Jan en Piet hun stakingsdeel terug (50% = $500).. Dit houdt in dat er nog $600 winst over is, wat moet worden verdeeld aan de hand van een cut. Stel dat de afgesproken cut 60/40 is in het voordeel van de backers, zou dit inhouden dat ik zelf 40% van dit deel mag houden (600 / 100 * 40 = 240) en dat de rest 360$ (600 - 240 = 360) moet verdelen a.d.h.v. het percentage waarvoor zij garant staan. In dit geval is dit 50% en krijgen ze dus beide 180$.
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Denk alleen dat 60/40 winstverhouding niet echt haalbaar is als je full stake zoekt. Of je moet heeeeel veel credits hebben bij je backer, of een ander soort reden in die trant.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bobm78
      Denk alleen dat 60/40 winstverhouding niet echt haalbaar is als je full stake zoekt. Of je moet heeeeel veel credits hebben bij je backer, of een ander soort reden in die trant.
      Bay heeft een winstcut van 50/50, en in mijn vorige backing had ik een 55/45 cut in het voordeel van de backer... dus is opzich niet onhaalbaar hoor...
    • samni
      samni
      Bronze
      Bay heeft een winstcut van 50/50, en in mijn vorige backing had ik een 55/45 cut in het voordeel van de backer... dus is opzich niet onhaalbaar hoor...
      Begrijp Bob zijn opmerking. Dit is een 1k pot. Bij een volledige staking kan je refills vragen, is het meestal een overeenkomt over lange termijn.. Je kan basically easy 1000k wegspelen zonder ook maar iets deftig te te winnen.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door samni
      Begrijp Bob zijn opmerking. Dit is een 1k pot. Bij een volledige staking kan je refills vragen, is het meestal een overeenkomt over lange termijn.. Je kan basically easy 1000k wegspelen zonder ook maar iets deftig te te winnen.
      lol
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Best slecht een miljoen wegspelen op $3rebuys
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Geef me genoeg tijd en het lukt me :D
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Als er evt. mensen zijn met een ander alternatief, SHOUT! :rolleyes:
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Ik heb een alternatief , ik spreek erover op skype !
    • Tmkremer
      Tmkremer
      Bronze
      Ik voeg je zo ook ff toe op skype heb ook interesse
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik wil evt wel voor 100$ backen, dus voor 10%.
      Laat maar weten of je wil!
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Er is obviously nog geen deal of whatever maar bij deze wil ik toch ook al 100$ reserveren !
    • 1
    • 2