nl10: AJs TPGK, fold riveR?

• ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      villian speelt 16/6

Ik bet de flop niet omdat ik dan voor mn gevoel bijna alleen maar door beter gecalled ga worden, en de flop is toch vrij droog dus hoef niet serieus te protecten. Stukje pot control ook.

Ik bet de turn dan voor value omdat ik toch wel iets aan mn pot wil bouwen.

Ik verwacht door mijn flop check en het huidige board op de turn een call van heel veel pocket pairs.

Dan maak ik op de river nog een heel klein value betje tegen deze pocket pairs, en ga er misschien zelfs een bluff mee uitlokken van handen die niet meer kunnen callen.
      Dan krijg ik mn raise en zegt alles in mn hoofd eigenlijk ineens fold, ik neem mijn tijd en bedenk me hoe zwak ik deze hand gespeeld heb en hoe likely hij hier een stab neemt naar de pot. Ook waren mn odds vrij aardig om te callen. Ik neem dit alles in overweging en maak de call...

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen€0.05/€0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Known players:
      6.39
      13.05
      10.00
      11.16
      22.82
      13.04
      13.55
      5.62
      10.00

Preflop: Hero is MP1 with A, J.
      2 folds, Hero raises to €0.30, MP2 calls €0.30, MP3 folds, CO calls €0.30, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: (€1.05) A, 3, 5 (3 players)
      Hero checks, MP2 checks, CO checks.

Turn: (€1.05) 3 (3 players)
      Hero bets €0.60, MP2 calls €0.60, CO folds.

River: (€2.25) 6 (2 players)
      Hero bets €0.60, MP2 raises to €2.60, Hero calls €2.00.

Final Pot: €7.45.

Results follow:

MP2 shows two pairs, sevens and threes(7d 7s).

Hero shows two pairs, aces and threes(Ah Jh).

Hero wins with two pairs, aces and threes(Ah Jh).
  • 2 antwoorden
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Op mijn gevoel afgaan zeg ik dat je call wel OK is. wellicht denkt villain je hier nog van paartjes af te zetten die hem beaten en je rept idd niet echt een sterke hand. Er zijn 2 handen zijn range die je nog beat hebben die zo zouden kunnen spelen en dat zijn AQ,AK. Zie een 16/6 daar niet 3-betten met deze 2 handen en op de flop met dezelfde gedachte als jij checken. Alhoewel ik zelf daar met AQ och op de flop zou betten in zijn positie maar goed.

even oefenen met equilab:
      78 combo's uit zijn prefloprange die er allemaal op de river bijna allemaal nog inzitten. pocket vieren zie ik deze move niet maken en TT-QQ zouden denk ik ook voor showdown gaan. blijven 54 handen over waar hij dit mee kan doen denk ik en daar heb je 45% tegen... lijkt me dan een call vanwege het geld in de pot. correct me if i'm wrong.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Well played.
      Met zon kleine riverbet lok je gewoon bluffs uit dus dan moet je wel bet/callen vind ik.

Bovendien verwacht ik van een 16/6 speler niet dat hij hier een straat kan hebben (calt niet preflop) en ik denk dat ie zn sets ook heel vaak bet op de flop.

Enige wat je beat is idd AK,AQ en mss A6s.
      Maar dit hoeft maar 1 op de 3.5 keer bluff te zijn.
      Vind ik wel een call.