SH stars VS partypoker

• iodide
      iodide
      Bronze
      Ik zit met nog al een vreemde situatie, momenteel speel ik shorthanded cashgames op stars en partypoker. Enkel zit hier een groot verschil op namelijk dat ik op stars een losing player ben en op partypoker een winning player.
      Op beide sites speel ik precies hetzelfde en heb geen idee waar dit aan ligt.

Nu vroeg ik me af of iemand misschien wat tips heeft (artikels, video's) die me wat verder zouden kunnen helpen.( heb ze allemaal al doorgenomen tot zilver)

Alvast bedankt!

Iodide
  • 2 antwoorden
    • dennisberg82
      dennisberg82
      Bronze
      hoi!
      heb je wat meer info?
      hoe speel je, heb je voorbeelden van verliezende handen en bedragen, etc....
      met deze info kan het aan te veel dingen liggen...
      wat je zowiezo kan doen is je eigen spel evalueren met bv pokerelephent van deze site en zo de zwakheden uit je spel halen...

succes!
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Het is heel simpel: Op Party leggen spelers sneller geld in de pot met een matige hand.

Uiteraard heb ik zelf ook ervaring op Stars en Party en speel alleen nog op Party. De onbekende site Nordic Bet is trouwens een bijzonder verhaal. Daar betalen ze je fors af met een laag pair op 6 J A ofzo maar hitten ze altijd op turn of river.