Poker room software via PokerStrategy.com

• Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Mijn vriendin overweegt om via PokerStrategy bij PokerStars te gaan spelen. Nu vroeg ik mij af of de PokerStars client per se via de link op deze site geïnstalleerd moet worden. Zij wil namelijk op mijn computer gaan spelen i.v.m. de meerdere monitoren en HUD waarvan de licentie aan de computer gekoppeld is. Op deze computer is de PokerStars client reeds geïnstalleerd.

Als dit noodzakelijk is kunnen jullie dan aangeven om welke bestanden het specifiek gaat. Ik heb meerdere custom themes geïnstalleerd en een flink aantal .ini bestanden aangepast aan mijn wensen. Als ik weet om welke bestanden het gaat kan ik een nieuwe installatie uitvoeren en de aangepaste bestanden eroverheen kopiëren.
  • 9 antwoorden
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Hey Pstrats!

Leuk dat je vriendin ook gebruik wil maken van PokerStrategy! Om welke bestanden in de download file het gaat durf ik zo niet te zeggen. Wel weet ik dat onze site in de download link staat dus dat daar te tracking plaats zal vinden.

Ik zal navragen of het gebruiken van de marketing code ook voldoende is.

Ze zou anders ook het account op een andere computer aan kunnen maken en vervolgens alsnog via jouw computer spelen.

Kom er snel op terug! :)
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Ok, heb het even uitgezocht.

Het is inderdaad belangrijk dat je de gehele software van je computer verwijdert en zelfs je cookies delete.

Stars is erg strict met hun tracking beleid, dus als er iets fout gaat zal dit helaas niet op te lossen zijn.

Het gebruiken van een andere computer voor het aanmaken van het account is een optie, zorg er alsnog voor dat er nog geen pokerstars cliënt geïnstalleerd is en delete je cookies om er zeker van te zijn dat ze goed getrackt zou zijn.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Hé Melvin,

OK. Helemaal duidelijk. Ik zal de PokerStars client op mijn vriendin haar notebook even deïnstalleren. Vervolgens CCleaner eroverheen halen om alle (browser)cache en Windows register associaties te verwijderen. Als ze dan besluit om ook te gaan pokeren, kan ze zich aanmelden op haar notebook en daarna spelen op mijn computer.

Thanks
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Het is wel mogelijk dat wanneer ze op jouw computer zit, ze geen information sharing kan activeren. Ik weet niet exact hoe dat zit. Het kan zijn dat je daarvoor ook de via pokerstrategy gedownloade client voor nodig hebt.

Succes er mee in ieder geval. Mocht er ergens hulp nodig zijn, geef het dan gerust aan.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Het is in mijn client inderdaad niet mogelijk om information sharing aan of uit te zetten. Waarschijnlijk komt het wel goed als ik de boel hier deïnstalleer, clean, opnieuw installeer en alleen de aangepaste bestanden eroverheen kopieer, maar ik zal de PokerStars support eens mailen. Ze zijn altijd erg behulpzaam en dan hebben we meteen een antwoord voor eventuele andere geïnteresseerden.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      En hier is het antwoord van PokerStars:

LET OP: FOUTIEVE INFO!

Hallo ********,

Bedankt voor je e-mail.

Je vriendin kan gewoon een account aanmaken op jouw PokerStars-software en gelinkt worden aan PokerStrategy of het programma op een andere computer opnieuw downloaden vanaf onze website:

http://www.pokerstars.nl/poker/download/

Het is niet nodig om de software van PokerStrategy te downloaden.

***Ze moet alleen wel zeker zijn dat ze de juiste affiliate-code ingeeft wanneer ze haar account aanmaakt***

Om ervoor te zorgen dat PokerStrategy-punten worden toegekend aan haar account, dient zij akkoord te gaan met het uitwisselen van informatie. Je kunt dit doen door in te loggen in je PokerStars-account en dan naar 'Verzoeken' en vervolgens 'Informatie Uitwisselen' te gaan.

Laat het ons weten als je nog vragen hebt. Bedankt voor het spelen bij PokerStars.

Met vriendelijke groet,

PokerStars Klantenservice

• Nordin
      Nordin
      Bronze
      Bedankt voor het posten van het antwoord. Het moet dus goedkomen. :)
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Lol. PokerStars support blijkt sneller te zijn dan goed voor ze is:

Hallo ******,

Nogmaals bedankt voor je eerdere e-mail.

Ik heb je in mijn eerste antwoord helaas niet de correcte informatie gegeven!

Je dient inderdaad de PokerStars-client van PokerStrategy te gebruiken!

Ik heb je e-mail doorgestuurd naar ons Affiliate Team en zij zullen je zo snel mogelijk een antwoord sturen op je uitgebreide vraag.

Bedankt voor je geduld.

Met vriendelijke groet,

PokerStars Klantenservice
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      En hierbij het juiste antwoord. (Dit is trouwens één van de redenen waarom ik zo enthousiast ben over PokerStars. Top support. Niet te beroerd om een eigen foutje toe te geven en meteen adequaat handelen om het te corrigeren. En ook nog eens lightning fast :) ).

Hallo *******,

Bedankt voor je e-mail over PokerStrategy. Excuses voor de eerdere onjuiste informatie.

Je vriendin kan het volgende doen:

Zij kan de PokerStars-client downloaden en installeren via PokerStrategy.com op haar eigen notebook en daarop een account creëren. Vervolgens kan ze dan wel gewoon spelen op jouw computer.

De optie voor 'Information Sharing' is alleen beschikbaar als spelers hun account hebben gelinkt aan PokerStrategy, dus zij zal het dan kunnen zien wanneer ze inlogt in haar account.

Wij willen je er nog even op wijzen dat onze software een veiligheidsinstelling heeft die voorkomt dat gebruikers ingelogd zijn vanaf hetzelfde huishouden en samenspelen in dezelfde spellen.

Het doel hiervan is om te voorkomen dat spelers mogelijk informatie uitwisselen en zo de integriteit van de spellen compromitteert, zoals het naast elkaar zitten en het delen van elkaars kaarten. Dit zou natuurlijk oneerlijk zijn naar andere spelers toe.

Zodanig zijn spelers uit hetzelfde huishouden het niet toegestaan om in hetzelfde ringspel of Sit & Go met minder dan 45 spelers te spelen. Deze beperking geldt niet voor multitable-partijen en heads-up-spellen met 2 spelers. In MTTs is het onwaarschijnlijk, door het grote aantal spelers, dat vrienden of familieleden naast elkaar geplaatst worden. In heads-up-partijen is de enige persoon met wie je jouw kaarten kunt delen je tegenstander, omdat er slechts twee spelers zijn...geen goed idee.

Verder kunnen spelers vanaf dezelfde locatie in dezelfde Home Games-ringspellen en -toernooien spelen.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog meer vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

PokerStars Team Partners