Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

12 outer

• JackofSp8des
      JackofSp8des
      Bronze
      Party Poker $2.00 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1409221
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG+1: $4.41
      Hero (MP1): $3.87
      MP2: $2.00
      CO: $2.14
      BTN: $0.95
      SB: $1.95
      BB: $2.00
      UTG: $1.44

Pre Flop: ($0.03) Hero is MP1 with 8 :diamond: 9 :diamond:
      2 folds, Hero raises to $0.08, MP2 calls $0.08, CO calls $0.08, 3 folds

Flop: ($0.27) Q :diamond: 6 :diamond: 5 :club: (3 players)
      Hero bets $0.19, MP2 calls $0.19, CO raises to $1.02, Hero raises to $3.79, MP2 folds, CO calls $1.04 all in

Turn: ($4.58) 2 :club: (2 players - 1 is all in)

River: ($4.58) 8 :spade: (2 players - 1 is all in)

Volgens men max-tabel Advanced Open raising Chart kan ik hier openraisen. Nu hit ik een gutshot S & FD met 12outs. Nu dacht ik dat ik een video van gamblewhitme had gehoord dat als je 12 of meer outs hebt dat het dan profitabel is om te shoven. Volgens men HM had ik hier wel maar 47% tegen villain z'n hand. Of is dit te optimistisch?
  • 5 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Lijkt mij te optimistisch.

Je kunt ook nog tegen een hogere flush aanlopen en 3-handed lijkt het mij geen sterke hand.

Ofwel: je outs zijn niet zuiver.

Just my 2 cents...
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik raise deze vaak ook, vooral aan tighte tafels.

Je cbet is natuurlijk prima met je FD op een verder droog board. Welke range geef je CO? PP's zitten er zeker in.

Shoven met enkel een FD doe ik nooit dus ik fold op de raise. Met een gutter of open ender erbij kun je wel shoven imo ;)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      imo heb je een (nipte) fold om verschillende redenen samen die een shove lastig maken:
      -je hebt geen Fe meer (hij zal hier nooit raise / folden)
      -het is multiway (zijn raising range is sterker)
      -de derde gast zit nog ip , dus je weet niet of het een HU allin wordt.
      probleem is dus dat je als je ai komt dat tegen een hogere FD+toppair kan zijn bv , of tegen een set en een fd enz , en dat je dan echt gewoon 0 equity hebt .
      maar het is close hoor , probleem is vooral de Fe die je niet meer hebt , en je hebt hem eigenlijk nooit dominated , dus je zit altijd te hopen om te kunnen flippen .
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Oh lol je hebt wel een gutter. Excuses.
    • JackofSp8des
      JackofSp8des
      Bronze
      @ EevQQ: np ;) Ja CO had even goed een setje kunnen hebben en een hogere FD. Maar deze raise op de flop ruikt meer naar een TP met goede kicker of een setje. Maar uiteindelijk als hij een setje had, had ik ook wat minder outs vanwege de Quads- en FullHouse-draw. Nu neig ik meer naar een fold ook vooral omwille yoshiwa zijn argument dat er nog een derde IP was.

Dank jullie wel Zeezout, Yoshiwa en EevQQ :s_thumbsup:
      :D