AA wordt set

• BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      $0.02/$0.04 No Limit Holdem
      PartyPoker
      5 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG rejbo9 ($2)
      CO lungu99 ($4)
      BTN BadBeatFil ($6.50)
      SB Balmont ($10.63)
      BB RedBull1744 ($4.26)

Pre-Flop: ($0.06, 5 players) BadBeatFil is BTN A:spade: A:heart:
      rejbo9 calls $0.04, 1 fold, BadBeatFil raises to $0.20, 2 folds, rejbo9 calls $0.16

Flop: 3:spade: 9:spade: A:club: ($0.46, 2 players)
      rejbo9 checks, BadBeatFil bets $0.33, rejbo9 folds

Of toch slowplayen, ondanks de mogelijke flush draw?

Grtz, Fil
  • 3 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ook weer villain afhankelijk. Als hij weinig fold vr cbets bet ik hier anders check ik wel eens behind omdat droog board is jij 2 azen hebt en er dus 1 over is vr hem.

Dus ofwel cbet check turn behind ofwel check flop bet turn bet river.

Mr is nl4 dus jou standaard line is ook fine hoor. Gwn valuepoker is daar zo goed als de nuts. Ze spazzen toch;)
    • BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      Hier zie je weer dat ik een overdreven angst heb voor flushes en daarom liever de pot opraap voor ze kan toekomen.

Jij noemt dit een droge flop en dat is wss wel zo, maar voor mij is ie al behoorlijk nat vermits er twee spades liggen.

Misschien moet ik hier de getallen eens over raadplegen want het wil niet zeggen als er 3 van dezelfde soort liggen dat er een flush is, maar ik heb er toch o zo bang voor.

Grtz, Fil
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BadBeatFil
      Hier zie je weer dat ik een overdreven angst heb voor flushes en daarom liever de pot opraap voor ze kan toekomen.

Jij noemt dit een droge flop en dat is wss wel zo, maar voor mij is ie al behoorlijk nat vermits er twee spades liggen.

Misschien moet ik hier de getallen eens over raadplegen want het wil niet zeggen als er 3 van dezelfde soort liggen dat er een flush is, maar ik heb er toch o zo bang voor.

Grtz, Fil

Ja maar kijk in deze hand heb je weer een nutsblocker. dus als er een spade komt en hij shoved de turn, dan heb je een giga redraw naar nutfush en een fh wat ng steeds 50 procent is ong dat je kans hebt om op de river te winnen:) .

Zoals ik al zei niet denken ohnee hij heeft een flush denk gwn in ranges en zorg dat je weet hoeveel procent een flushgedeelte is van die range;) . Na een tijdje kan je dit wel op gevoel.