Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 89o

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Begin me de grootste vis op 888 te voelen. Kan het niet winnen :rage: Halve BR is er doorheen. Ik ga NL2 spelen denk ik want 5 hebben ze niet.

Ik steal met 89o en hit TP dus bet flop. BB called (16/8, AF 3.0) dus die zal wel wat hebben. Op de T krijg ik er een OESD bij dus bet weer en BB raised. Pot odds technisch kon ik hier wel callen (4.5:1 + implieds). Mja ik mis natuurlijk dus moet folden op R.

Doe ik iets fout?

$0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 8 players -

Hero (BTN): $10.10
      SB: $10.00
      BB: $9.03

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with 8 :diamond: 9 :spade:
      5 folds, Hero raises to $0.30, SB calls $0.25, BB calls $0.20

Flop: ($0.90) 6 :heart: 2 :spade: 9 :diamond: (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $0.67, SB folds, BB calls $0.67

Turn: ($2.24) 7 :diamond: (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.68, BB raises to $3.36, Hero calls $1.68

River: ($8.96) A :diamond: (2 players)
      BB bets $4.70, Hero folds
  • 3 antwoorden
    • odacha
      odacha
      Bronze
      Waarom check je niet op de turn voor potcontrol ? De line die villain maakt is gewoon een sterke lijn. Check/call, Check/raise, donk river. Denk dat je hier tegen een set aanloopt, in ieder geval iets beters.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      wat odacha zegt :)
      je hebt een toppair+ een draw .
      je kan checken en gaan voor de free equity .
      als je op de turn nogmaals bet ga je echt nooit door minder gecalled worden , tenzij een weakere draw met een pairtje mss .
      dit is een standaard potcontrol spot
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Het was meer een semi-bluff op de T.. Mja na zijn call op de F kan ik wel verwachten dat deze speler een sterke hand heeft op dit board. Had de check-raise kunnen zien aankomen. Checken had een stuk goedkoper geweest :f_mad: