99 op BB

• BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      $0.02/$0.04 No Limit Holdem
      PartyPoker
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG crossdog90 ($10.44)
      UTG+1 Xaguzulop ($0.90)
      CO sergey412 ($9.25)
      BTN Qfghjj ($4.55)
      SB kaesen42 ($4) Stats (5.9k hands): 15/11; steal sb 28%; AF 2.2
      BB BadBeatFil ($3.49)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) BadBeatFil is BB 9:diamond: 9:spade:
      crossdog90 calls $0.04, 1 fold, sergey412 calls $0.04, 1 fold, kaesen42 raises to $0.24, BadBeatFil calls $0.20, crossdog90 folds, sergey412 folds

Flop: K:heart: 3:diamond: 7:diamond: ($0.56, 2 players)
      kaesen42 bets $0.44, BadBeatFil raises to $1.39, kaesen42 calls $0.95

Gezien zijn steal, ging ik ervan uit dat ik heel wat handen in deze stealrange beat had en wilde dit op de flop duidelijk maken. Shoven lijkt beter geweest te zijn. Alhoewel, indien hij een flush draw had, hij meer dan 1/3de van de pot moest callen, tenzij hij ook overcards zou hebben... Bij een shove zou de verhouding anders geweest zijn (meer dan 60% van de potsize callen).

Turn: 6:diamond: ($3.34, 2 players)
      kaesen42 checks, BadBeatFil checks

River: 5:club: ($3.34, 2 players)
      kaesen42 bets $1.88, BadBeatFil goes all-in $1.86

Grtz, Fil
  • 4 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Kijk je zit terug te spelen op een nit op een khigh board. Ik kan je bijna garanderen dat hij je AK AA of KK liet zien?

en als hij daar een bluff had is het like wtf want dat heeft zon speler daar mss 1 procent van de tijd.

Ik zie je deze play te vaak maken en hier verlies je heeeeeeeeel veel bb/100 imo.

Waarom raise je tegen een tighte speler op die flop? Je hebt toch showdownvalue met die 99 hoewel ik dat betwijfel tegen zon nit. Dus ik zit niets in als je de flop gwn fold.

Kben eindelijk door je shitload aan handen heen. Cool om te zien dat je aan je game probeert te werken.

Vergeef me als ik soms grof overkom, maar je moet heel duidelijk beseffen dat je eig een massif spew maakt tegen zon speler en je hier gwn je geld wegsmijt. Ik zeg niet dat je play niet kan, maar niet tegen zon speler en niet op die limiet;) . En je motivatie is ook niet de juiste, maar das voor pakweg 3 of 4 limieten hoger;)

ook 28 procent steal is niet zoveel en hij gaat dit tighter doen in deze situatie normaal gezien.

Mr nogmaals, in deze situatie tegen een tight player, gwn fold flop. Je hoeft hem niet duidelijk te maken dat je weet dat hij stealed. Doet dit door preflop te 3betten dan.

Als hij veel cbet kan je ng 1 street callen.

ohja en WTF zen shove callen?:D
      Je speelt imo toch goed genoeg om te weten dat het daar een clear fold is, zeker na je raise op de flop wat zijn range echt superfel verkleint.

Als je vragen hebt, ask away
    • BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      Natuurlijk heb je gelijk, wie zou ik zijn om te zeggen dat je ongelijk hebt :f_confused:

Anderzijds had hij hier geen AK, AA of KK, hij had QJ suited en was zijn flush draw aan het chasen, wat ik van zo'n speler niet kon geloven (mijn fout).

Kben eindelijk door je shitload aan handen heen. Cool om te zien dat je aan je game probeert te werken.

Vergeef me hiervoor, ik heb niet altijd evenveel tijd om te pokeren en heb nu mijn laatste dagen verlof. Vandaar dat ik ook echt veel handen (voor mijn doen toch) heb gespeeld. Ik speel toch al een tijdje poker maar had nu meer tijd om er ook weer eens veel over te lezen op PokerStrategy en vermits men er zo op drukt om handen te posten om bij te leren...

Alleen geef ik ook toe dat ze misschien niet altijd evenveel bijbrengen, nogmaals mijn excuses.

Heb ook mijn sessies vanmiddag gereviewed en de opmerking over massif spew van jouw komt ook hier naar boven. Heb geprobeerd aan deze leak te werken en lukt nu vrij aardig. Bedankt voor jouw inbreng door me met de neus op de feiten te drukken.

Grtz, Filip

PS: nogmaals excuses voor de overload aan handen. :facepalm:
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      dat je veel handen post is net goed:) . Je hoeft je daar niet vr te verontschuldigen. Zolang het handen zijn waar je problemen en vragen mee hebt no problem. Gwn geen badbeatpost handen zoals soms door anderen al eens gedaan wordt.

Goed dat je zelf sessies reviewed, het meeste leer je ng steeds door zelf je fouten te ontdekken.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      over de hand, ja draw is ook mogelijk, maar die speelt hij dan toch wel slecht:) . Hij heeft er niet echt de odds vr op de flop.

maar normaal gezien isoleer je je hier dus tegen een K of beter.

Dus wat denk je van de line call flop en fold turn? gaat je n hoop geld besparen als je het mij vraagt en je hebt positie ook dus hij gaat veel minder snel een play maken.

Mr goed river still obv fold. Als je 100 procent van de tijd beat bent dan maken je odds geen zak meer uit. Want je zet hem op een flushdraw en die hit en dan call je de river toch.

Mr goed denk dat je de picture wel snapt:p