HEM (HUD) en Betfair

• luca02
      luca02
      Bronze
      Ik heb vandaag een account aangemaakt op Betfair.
      Het is me gelukt om de handhistory in HEM te krijgen. De gespeelde handen kan ik dus allemaal terug zien.

Echter als ik in tablemanager kijk dan worden de tafels waar ik op zit niet gevonden. Hierdoor zie ik ook geen HUD op de tafels.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die tegen het zelfde probleem aan zijn gelopen en hoe zij dit hebben opgelost?
  • 5 antwoorden
    • luca02
      luca02
      Bronze
      google is your friend!!

Na wat rondzoeken heb ik de oplossing voor alsnog gevonden.
      Ik post het hier ook even voor het geval er nog mensen na mij hier last van krijgen.

Dit is het gene wat ik heb gedaan:

just go to the folder where you have hold'em manager installed, then open the subfolder called "Config". Inside you should have a file called "ExeNames.txt", rename this file to something random. (all this while having HM closed) then restart the program, it will make a new file and everything should work

Nu mijn HUD nog op de juiste plek krijgen en dan kan ik eindelijk normaal gaan spelen :D
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Het is me echt een raadsel hoe ik mijn HUD nu bij de juiste personen krijg ?(
      Als ik in de FAQ van HEM kijk en dan de instructies die daar gegeven worden uitvoer krijg ik het niet in orde.

Iemand die hier toevallig ook tegen aangelopen is?
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door luca02
      Het is me echt een raadsel hoe ik mijn HUD nu bij de juiste personen krijg ?(
      Als ik in de FAQ van HEM kijk en dan de instructies die daar gegeven worden uitvoer krijg ik het niet in orde.

Iemand die hier toevallig ook tegen aangelopen is?
      Ben er tegen aangelopen. Alleen geen idee meer hoe ik het heb opgelost:(
    • luca02
      luca02
      Bronze
      MM jammer:(

Het is echt zo frustrerend als iets niet lukt en je echt totaal niet weet waar het aan ligt.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Had je deze instructies uit de FAQ geprobeerd?