Tell A friend bonus

• 11 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Tell-A-Friend: Uitbetaling bonus
      Uitbetaling bonus

Je Tell-A-Friend bonussen worden 1 tot 3 dagen later uitbetaald, nadat je vriend de benodigde StrategyPoints heeft verzameld. Beslissend zijn de StrategyPoints ( wordt 1 keer per week geupdated) en niet de Points van Party, Titan of Full Tilt (wordt elke dag geupdated).

Let op!
      Helaas kunnen interne overboekingen naar poker accounts vaak pas worden uitgevoerd met een minimum van $50. Dat betekent dat we je Tell-A-Friend bonus pas kunnen uitbetalen wanneer je bonus minimaal $50 is.
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Ok Bedankt , maar dit is dus niet wat ik bedoel.

Bedoel , van pokerstrategy naar titan poker ... En niet de strateypoints
      die de leden halen.

Maar tog bedankt ik wacht wel gewoon :)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door superjunk
      Ok Bedankt , maar dit is dus niet wat ik bedoel.

Bedoel , van pokerstrategy naar titan poker ... En niet de strateypoints
      die de leden halen.

Maar tog bedankt ik wacht wel gewoon :)
      Tell-A-Friend: Uitbetaling bonus
      Uitbetaling bonus

Je Tell-A-Friend bonussen worden 1 tot 3 dagen later uitbetaald, nadat je vriend de benodigde StrategyPoints heeft verzameld. Beslissend zijn de StrategyPoints ( wordt 1 keer per week geupdated) en niet de Points van Party, Titan of Full Tilt (wordt elke dag geupdated).

Let op!
      Helaas kunnen interne overboekingen naar poker accounts vaak pas worden uitgevoerd met een minimum van $50. Dat betekent dat we je Tell-A-Friend bonus pas kunnen uitbetalen wanneer je bonus minimaal $50 is.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Je Tell-A-Friend bonussen worden 1 tot 3 dagen later uitbetaald, nadat je vriend de benodigde StrategyPoints heeft verzameld.

Waarbij gezegd moet worden dat het af en toe langer kan duren. :)
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      hallo iederen heeft iemand hier ervaring mee..? Kwacht al een aantal dagen maar nog niks ontvangen van myn taf van 140$
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Je Tell-A-Friend bonussen worden 1 tot 3 dagen later uitbetaald, nadat je vriend de benodigde StrategyPoints heeft verzameld
      Dit slaat, als ik de zin en de context goed lees, op het feit dat het 1 tot 3 dagen kan duren eer er bv. 10$ op je TAF account hier op PS wordt bijgeschreven omdat je vriend 15 SP heeft behaald, en dit is inderdaad niet wat hij bedoelde ;) .
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door beuybeuy
      hallo iederen heeft iemand hier ervaring mee..? Kwacht al een aantal dagen maar nog niks ontvangen van myn taf van 140$
      Hey beuybeuy, het beste kan je even een ticket aanmaken. Daar kunnen ze je precies helpen en vertellen wat er aan de hand is/hoe lang het nog duurt.

Succes,
      Leo
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Ik heb het vandaag pas gekregen , dus het heeft een week geduurd denk ik.

Maar nog een vraag , als ik nu op titan speel waar ik me 50 $ niet gekregen heb, maar de 60 taf bonus.
      maak ik dan ook strategy points ?

Gr DrZapperrr
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      En idd.. Eliasveritas je snapt um ;)
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Als je account op titan aan Pokerstrategy gelinkt is krijg je er punten voor. En ik denk dat om TAF geld op een room te kunnen storten dat dit sowieso het geval moet zijn.
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Ok :)