Nl10 Aa

• Poefters
      Poefters
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($12.18)
      BB ($10)
      UTG ($10.40)
      UTG+1 ($12.07)
      UTG+2 ($11.17)
      MP1 ($8.20)
      CO ($15.02)
      Hero ($13.06)

Dealt to Hero A:diamond: A:spade:

UTG calls $0.10, fold, fold, MP1 calls $0.10, fold, Hero raises to $0.60, SB calls $0.55, fold, fold, MP1 calls $0.50

FLOP ($2) 9:club: 7:spade: 4:spade:

SB checks, MP1 bets $1.50, Hero calls $1.50, SB folds

TURN ($5) 9:club: 7:spade: 4:spade: K:diamond:

MP1 checks, Hero checks

RIVER ($5) 9:club: 7:spade: 4:spade: K:diamond: 7:heart:

MP1 bets $2.50, Hero calls $2.50

Hero shows A:diamond: A:spade: (Pre 83%, Flop 96.3%, Turn 100.0%)MP1 shows 2:heart: 3:heart: (Pre 17%, Flop 3.7%, Turn 0.0%)Hero wins $9.34

review:

Speler UTG: 22/9/1.4/25/2.1/792 (Vpip/pfr/3bet/f3bet/aggf/hands)
      Speler MP3: 21/9/0/100/1.8/94 (Vpip/pfr/3bet/f3bet/aggf/hands)

Preflop: Standaard isolation bet

2 limp/callers => range: SCs, Low PP, Axs

Donkbet flop, worden we niet echt blij van...Denk ik bijna direct aan een set of een monster draw zoiets zoals 56s (2 pair zoals 97 had mss ook gekund)
      Nu, ik call 1 straat omdat het een fish blijf en die donken nu eenmaal vaak...

Soit de turn, Villian checkt, tijdens de sessie dacht ik dan van een set (of 2pair) zou hij hier niet checken. Hij zou daar betten voor protectie en value...Dus dacht meer in de richting van een pair met draw of een draw, en meer wrs een straight draw aangezien ik de A(s) vast had, KQs zou ook nog kunnen maar zou hij wrs doorbetten op de turn...

Ik plaatste hem ergens op een straight draw en checkte behind om hem op de river nog zijn gemiste draw te laten uitbetten...
      (Ik moet hier mss betten voor protectie en een eventuele overshove van zijn kleine reststack gewoon afcallen?)

De halve potbet op de river was geen snap call maar dacht alleen dat 78s-76s in zijn range zat waarmee hij mij zou geriverd hebben maar die had hij wrs wat meer doorgebet...

Kanttekening bij de redeneringen van mijzelf heb ik in het vet gezet
  • 3 antwoorden
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop is goed.

Flop vind ik ook goed. Een fold zou wel erg zwak zijn maar met raisen ga je jezelf behoorlijk isoleren tegen beter over het algemeen. Mocht je callen en er valt een op de turn dan heb je nog altijd een re-draw naar de nuts. Raise voor protectie/value zou ik alleen doen met meer info over villain's donking range.

De turn kan je wel beter zelf betten. Het board is behoorlijk drawy en je wilt hem geen freecard geven. Hij kan allerlei gutshots, straight- en flushdraws hebben, pairtjes die kunnen improven naar two-pairs/trips/sets, enzovoort. Ik zou het zo'n $4 maken op de turn om villain zo veel mogelijk voor zijn draw te laten betalen. Als villain dan shoved (zou een hele aparte line zijn) ben je wel commited en moet je callen.

As played kan je de river eigenlijk nooit folden imo, je hand is zo zwaar underrept. Je hebt hier vaak zat de beste hand zelfs als villain denkt te valuebetten, daarnaast zeg je zelf dat hij vaak busted draws heeft dus heb je een easy blufcatch.
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Pre-flop is goed.

Flop vind ik ook goed. Een fold zou wel erg zwak zijn maar met raisen ga je jezelf behoorlijk isoleren tegen beter over het algemeen. Mocht je callen en er valt een op de turn dan heb je nog altijd een re-draw naar de nuts. Raise voor protectie/value zou ik alleen doen met meer info over villain's donking range.

De turn kan je wel beter zelf betten. Het board is behoorlijk drawy en je wilt hem geen freecard geven. Hij kan allerlei gutshots, straight- en flushdraws hebben, pairtjes die kunnen improven naar two-pairs/trips/sets, enzovoort. Ik zou het zo'n $4 maken op de turn om villain zo veel mogelijk voor zijn draw te laten betalen. Als villain dan shoved (zou een hele aparte line zijn) ben je wel commited en moet je callen.

As played kan je de river eigenlijk nooit folden imo, je hand is zo zwaar underrept. Je hebt hier vaak zat de beste hand zelfs als villain denkt te valuebetten, daarnaast zeg je zelf dat hij vaak busted draws heeft dus heb je een easy blufcatch.
      Moet dus gewoon mijn eigen kanttekening volgen op de turn :)

Btw, mocht hij een 2nd barrel doen op turn zou ik hier wel gefold hebben...dan geef ik hem 2pair of een set...kan je mij hierbij volgen?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Mwah, ik call hem gewoon down (of shove de turn als hij zichzelf te goede odds geeft) omdat hij deze line ook met draws, mindere overpairs en blufs/spew kan nemen. Ook omdat zijn stack een beetje fishy is geef ik hem hier niet meteen credit voor een set. Heeft hij die wel, dan geef je 'm een note. ;)