rake

• 10 antwoorden
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Hhm.. wat is er zo erg aan rake?
      Ik vind rake juist wel leuk, want je verdient er op Pokerstars FPP's mee, waar je dan weer "Sattelite-toernooitjes" mee kunt spelen.

Met dit soort toernooien kun je een inschrijving winnen voor een ander toernooi, waarin je dan weer huge money kunt winnen.

En omdat je rake betaald, behaal je statussen, silverstatus - goldstatus etc. Waar ook weer zijn voordelen aanzitten. Je kan bijvoorbeeld deelnemen aan gold-star-toernooitjes. En je verdiend sneller FPP's.

Naast FPP's verdien je ook nog VPP's. Die verdien je alleen al door deel te nemen aan een cash-game tafel. Als je zelf een hand speelt krijg je ook een bepaalt aantal VPP's. En als je toernooitjes speelt of SnG's dan verdien je ook een vastgesteld aantal VPP's en FPP's.

Zodra je er 750 VPP's hebt verdient, krijg je $10 gratis vanwege de VIP Stellar Rewards.

Niks mis mee, lijkt me.

Pokerrooms waar het minste rake word gevraagd..? Ik heb geen idee. Maar deze rooms hebben waarschijnlijk ook slechtere puntensystemen, slechte bonussen en slecht aanbod kwa toernooien etc.

Overal betaal je rake, maak gebruik van de voordelen =)
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      ja snap ik, maar ik bedoel de minste rake op stars na niet minder dan stars.
    • Grunn17
      Grunn17
      Bronze
      Volgens mij is stars juist een van de goedkoopste qua rake, en daarbij zijn zoals gezegd de VIP stellar rewards en de VIP statussen zeer aantrekkelijk en profitabel(correct me if i'm wrong?)
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LookAwayNow
      Ik vind rake juist wel leuk

:facepalm:
    • mrJera
      mrJera
      Bronze
      ik vind het ook fijn om geld weg te geven om daar vervolgens een klein deel van terug te krijgen.

Belasting is ook leuk om te betalen want daar profiteert het hele land dan weer van.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mrJera
      ik vind het ook fijn om geld weg te geven om daar vervolgens een klein deel van terug te krijgen.

Belasting is ook leuk om te betalen want daar profiteert het hele land dan weer van.
      lol
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mrJera

Profiteren van de belastingbetalers is ook leuk :coolface:
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Oorspronkelijk gepost door LookAwayNow
      Ik vind rake juist wel leuk

:facepalm: :facepalm: :D
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Rake is altijd leuk hoor zonder rake had ik nu een paar duizend dollar meer profit , maar die wil ik niet hoor :coolface:
    • cristaline
      cristaline
      Bronze