[10NL] Blindbattle

• DorgeKouemaha
      DorgeKouemaha
      Bronze
      Goeie read of spew en lucky?
      Ik float de flop omdat hij op een turnraise met weinig kan doorzetten en een turnraise sterker lijkt als een flopraise hier. Turn instacallt hij waardoor ik hem op een AcX of KcX zet. River denkt hij lang en plaatst hij een zwakke bet. Ik maak deze play zuiver door time tell op turn + river.

Party Poker No-Limit Hold'em, $0.10 BB (4 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($11.24)
      Hero (BB) ($10)
      SB ($10)
      UTG ($14.07)

Preflop: Hero is BB with A, 7
      2 folds, SB bets $0.35, Hero calls $0.30

Flop: ($0.80) 4, 3, 5 (2 players)
      SB bets $0.57, Hero calls $0.57

Turn: ($1.94) J (2 players)
      SB bets $1, Hero raises $2.30, SB calls $1.30

River: ($6.54) 9 (2 players)
      SB bets $3.11, Hero raises to $6.73 (All-In), 1 fold

Total pot: $12.76

Results:
      Hero had A, 7 (high card, Ace).
      Outcome: Hero won $15.75
  • 4 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Dit is preflop een 3bet als hij niet supertight is.

Op de flop fold ik dit gwn omdat hij makkelijk een flushdraw met 2 overs kan hebben, een straightdraw een overpair gwn top pair,....

Na je raise op de turn heeft hij normal gezien zeker een hand.

Zeker als hij bet daar en zeker als hij je raise called.

Op de river donkt hij opnieuw en fold met insane goede odds dus het is duidelijk een gigafish.

Mr je zal hier heel vaak gecalled worden.

Dus men punt is dit heeft nu gewerkt, maar in 9 van de 10 gevallen werkt dit niet en verlies je een stack.
    • DorgeKouemaha
      DorgeKouemaha
      Bronze
      Ook met die timing? Als hij een made hand heeft zal hij toch minstens even nadenken op de turn?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DorgeKouemaha
      Ook met die timing? Als hij een made hand heeft zal hij toch minstens even nadenken op de turn?
      Hij hoeft niet perse lang na te denken aangezien hij fantastische odds krijgt, hij moet daar 1.30 callen in een pot van 5,30. Met zo'n sizing krijg je echt geen foldequity en op de river al helemaal niet. Hij moet daar 3.50 callen in een pot van 16, daar kan je normaal gezien niemand meer laten folden. Hij commit zichzelf door die bet op river, hij kan nooit meer folden. Je hebt dus echt geluk gehad dat dit gewerkt heeft, dus let op je raisesizing in het vervolg.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DorgeKouemaha
      Ik zeg altijd dat tells en reads veel meer waardevol zijn dan stats en judges.

Maar om een tell te hebben moet je gezien hebben dat hij dus altijd met air zo speelt. Ik vind je hand fine als je weet dat je de pot altijd zal winnen. Mr mijn advies is don't do this:) .