I say hello!

• EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal
      Hallo allen,

Ik ben nieuw bij PokerStrategy.
      De quiz heb ik meteen gehaald en 50 dollar staat bijgeschreven.
      Ik heb gekozen voor Poker 770 omdat ik daar nog geen account had.

Bij Pokerstars heb ik al een tijdje gespeeld [lees: ruim twee jaar]
      Daar speelde ik vooral 9man sitngo's, vaak van 6.50 dollar en grotere toernooien.

Cash games heb ik niet zoveel gespeeld, maar dat probeer ik nu met m'n nieuwe account bij Poker 770 juist wel. Ik probeer me zoveel mogelijk te houden aan de strategie hier op de website.

Heb nog wel een vraagje: hoeveel punten moet ik halen om de dollars vrij te spelen?

Wish me luck,
      Groeten, Eddy
  • 13 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Welcome Eddy :)

Ik weet niet precies hoe het zit met het vrijspelen van de dollartjes en hoeveel puntjes je daarvoor moet hebben maar ik denk dat de CM's daar wel wat meer over kunnen vertellen.

Succes met het grinden van de tafels op poker770!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Eddy,

Welkom op het forum!

Bij Poker770 is het startkapitaal vrijgespeeld zodra je $50 aan rake gegeneerd hebt, dit komt overeen met 250 StrategyPoints. Hierbij tellen de bonuspunten die je krijgt niet mee. (Je krijgt namelijk voor iedere dag waarop je minimaal 1 StrategyPoint haalt ook nog 10 bonuspunten)

Alle info over het startkapitaal bij Poker770 kun je ook hier nog eens nalezen:

Ik ben benieuwd hoe de overstap naar de cashgames je bevalt nadat je eerst vooral toernooitjes speelde. mocht je vragen hebben over de strategie, laat het dan zeker even weten.

Veel succes en vooral ook veel plezier!
    • EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal

De eerste twee uur heb ik op 1 tafel gespeeld, maar dit vind ik toch echt te saai met de gebruikte strategie. Reden om niet de strategie aan te passen, maar om meer tafels te openen. Erna heb ik een paar uur op 4 tafels gespeeld, dit wil perfect voor mij.

Tot nu toe 44 poker770 punten, op naar de 100 vandaag en morgen. Ben benieuwd of ik een beetje steady winst kan maken. Tot nu toe blijft het vlak, rond de 50 dollar.

--verder verdiepend in de materie op de website ;) --
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EddyGonzales

De eerste twee uur heb ik op 1 tafel gespeeld, maar dit vind ik toch echt te saai met de gebruikte strategie. Reden om niet de strategie aan te passen, maar om meer tafels te openen. Erna heb ik een paar uur op 4 tafels gespeeld, dit wil perfect voor mij.

Tot nu toe 44 poker770 punten, op naar de 100 vandaag en morgen. Ben benieuwd of ik een beetje steady winst kan maken. Tot nu toe blijft het vlak, rond de 50 dollar.

--verder verdiepend in de materie op de website ;) --
      Zo zo ... je gaat als een tiet :) ... op zich zit er veel fish dus het moet niet al te moeilijk zijn om daar flink omhoog te gaan (al ben ik niet de persoon om dat te zeggen omdat ik zelf zuig bij cashgames hahaha!)
    • EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal
      De puntjes lopen binnen..
      Ik ben benieuwd hoeveel ik over heb of heb verdiend als ik de 250 punten binnen heb.
      Steady as it goes...

Voor SitnGos is http://www.sharkscope.com trouwens wel een leuke site.
      Maakt grafiekjes van de spelers-statistieken. Maar ken je vast al wel.

Update 15.35:
      Inmiddels de 100 punten gepasseerd en ik schommel nog steeds rond de 50 dollar.
      Voor cash-tables vind ik dat van mezelf wel netjes, maar er moet natuurlijk groei in komen..

Update 00.37 / 19augustus:
      Nu 130 puntjes verzameld, dus ik zit al op de helft. 47 dollar op m'n account. Paar handjes waar ik spijt van heb, maar het valt op zich mee door een goed BRM. Nu op naar de 175 puntjes en 60 dollar. Dan 200 puntjes met 65/70 dollar. En uiteindelijk 250 puntjes met zo'n 75/80 dollar zou lekker zijn.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Mooi om horen dat het allemaal goed gaat.:)

Misschien is het wel leuk om een blogje op te zetten, waar je je progressie makkelijk in kan bijhouden? Dat kun je hier doen.

Welkom nog trouwens :)
    • odacha
      odacha
      Bronze
      Wellicht dat je wat handjes kan posten?
      Altijd fijn om te horen of je bepaalde situaties goed aanpakt van andere spelers!
      Zal je een heel eind in de goede richting helpen ;)
    • EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal
      Thanks for the warm welcome :)

Een blog opzetten ga ik nog over nadenken. Een leuke idee, dus wie weet.
      Handjes posten zal ik doen als ik twijfel over de manier waarop ik het heb gespeeld.

• Inmiddels gestegen naar 56 dollar met 164 puntjes. Gaat dus best lekker.
      • Als het goed is krijg ik op PS ook snel de Silver status zodat ik me kan verdiepen in de volgende artikelen en video's.
      • Aankomende week ben ik van plan de rest van de puntjes te halen om de gift van PS vrij te spelen, dat gaat volgens mij goed lukken.
      • Bij Poker770 krijg ik in September de Iron status, dus dan gaan de vip-puntjes 2x zo hard. Nice.
    • EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal
      Krijg je trouwens automatisch bericht als je de $50 hebt vrijgespeeld?

Ik heb inmiddels 226 Points770 te pakken.
      Hier op de website staan 96 StrategyPoints, maar dit lijkt met vertraging te zijn?
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Welkom :)

Hoe doe je die coole opsommingstekens :tongue:
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Nvm weet het al :tongue:
    • EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door EddyGonzales
      Krijg je trouwens automatisch bericht als je de $50 hebt vrijgespeeld?

Ik heb inmiddels 226 Points770 te pakken.
      Hier op de website staan 96 StrategyPoints, maar dit lijkt met vertraging te zijn?
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      SP hebben altijd wat vertraging eddy. En ik denk dat je inderdaad bericht krijgt als die is vrijgespeeld je kunt ook altijd even een ticket sturten GL.