Pokeraccount

• jollieg7
      jollieg7
      Bronze
      Hallo,

Ik heb een vraagje: op ftp heb ik meerdere accounts en op me hoofdaccount heb ik een andere naam, dat ik zelf heet en daar heb ik al vaker uitbetaald maar ik wil op me hoofdaccount graag me eigen naam, want ik ben bang dat ik er wel eens problemen mee kan krijgen. of als ik er eens veel geld op win en dan uitbetaal dat er dan wel eens problemen kunnen ontstaan en dan ben ik het zakje.
      Misschien zou ik me naam kunnen veranderen of al me accounts kunnen verwijderen en dan een nieuwe maken...

Weet iemand een oplossing hiervoor?
  • 5 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Voorlopig heeft FTP zichzelf al verwijderd...

Maar verder: never start multi-accounting!
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      FTP is al tijdje uit de lucht haha.

Maar zoals m'n voorganger al zei: hoe kan je zo dom zijn om meerdere account aan te maken en dan ook nog eens je "hoofdaccount" niet op eigen naam zetten...
    • jollieg7
      jollieg7
      Bronze
      jaa dat is indd dom merja het is nu gebeurd wist dat vroeger nog niet met multiaccounts dat het niet mocht en ik wist dat ftp er voorlopig uit ligt maar daar wil ik weer op gaan spelen als ftp het weer doet
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Het best kun je ze gewoon mailen en ze alles uitleggen, in het geval dat ze nog terugkomen. Misschien lukt het dan om naar 1 account te gaan, al kan het natuurlijk ook zijn dat je accounts allemaal worden gesloten.

Overigens zou ik dat doen vóórdat je wat leuks hebt gewonnen...
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      ik zou alles van je andere accounts laten uitcashen en dan verder spelen met het account dat wel op jouw naam staat en waarmee je 100% in orde bent.
      De andere zou ik nooit meer gebruiken dan en nooit meer op inloggen.
      En wat bedoel je precies met 'hoofdaccount'?