Bankroll bescherming

• 7 antwoorden
    • lexxxion
      lexxxion
      Bronze
      hoe doe je dat bij pokerstars ?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door lexxxion
      hoe doe je dat bij pokerstars ?
      Menu Requests -> Responsible Gaming -> Restrict Table Limit & Restrict Tournament Buyin limit.

Zijn er nog meerdere sites waar je dat kunt doen?

Veel sites hebben wel een 'deposit limit' die je kan instellen, maar iets als de opties van PokerStars ben ik nog nergens anders tegengekomen.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Sla me niet dood als ik het mis heb, maar ik dénk dat Cake Poker die optie ook heeft.
    • ElDenisius
      ElDenisius
      Silver
      William Hill dacht ik ook
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Buffe1904
      Sla me niet dood als ik het mis heb, maar ik dénk dat Cake Poker die optie ook heeft.
      Ja inderdaad, ik had bij cake mijn $50 laten storten en ik kan daar nu nog steeds alleen maar lage limieten spelen.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze

Voor ons startkapitaal ziet er idd een bankrollbescherming op, maar die vervalt als je hem hebt vrijgespeeld. En daarna kun je, voor zover ik weet, zelf geen limieten meer instellen. En dit kan op PokerStars wel en dat bedoelde jollieg7 volgens mij. :)
    • jollieg7
      jollieg7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin

Voor ons startkapitaal ziet er idd een bankrollbescherming op, maar die vervalt als je hem hebt vrijgespeeld. En daarna kun je, voor zover ik weet, zelf geen limieten meer instellen. En dit kan op PokerStars wel en dat bedoelde jollieg7 volgens mij. :)
      Ja ik wil zelf limieten instellen niet het startkapitaal van pokerstrategy.