Bonus lospeuteren op Party

• martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Heeft er iemand ervaring met het lospeuteren van een extra bonus op Partypoker?

Ik heb nu 1500 punten waar ik (80$ vrijspeelbare van zou kunnen halen), maar daar ga ik HEM van halen.

Is het iemand gelukt om toch bijv via de klantenservice een bonus te regelen? bij mij doen ze moelijk.
  • 7 antwoorden
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Al gezegd dat je anders op een andere room gaat spelen?
      Of je kan een groot deel van je roll uit laten betalen naar een moneybookers o.i.d. en dan een week later vragen om een reload bonus (waar je dan het geld van moneybookers voor gebruikt).

Dit is ook de reden waarom ik weer naar een andere room ben gegaan, want anders heb jij party haast geen enkele vorm van rakeback.
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Party heeft juist heel veel random kleine promoties, zo heb ik vandaag weer deze promotie gekregen:

Stel je wil voor de volledige bonus gaan, moet je $150 raken voor $40 aan bonus. Dit is een rakeback van 26%. Doe dit bovenop je normale rakeback wanneer je voor een bonus spaart (30%) en je zit op 56% rakeback. Lijkt me niet verkeerd :) .

Daarnaast is er genoeg tafels en zijn ze soft genoeg om ook zonder bonussen genoeg geld te verdienen.

Soms krijg je ook random click card promoties waar je als silver status zo'n 30PP moet halen voor een kaart waar je vervolgens soms $20 mee wint.
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      He Melvin,

Ben het helemaal met je eens ik, heb die promtie vandaag ook gekregen en ga er zeker een deel van vrijspelen.

Click cards zijn ook prima, maar ik wilde toch nog sobizo 150 storten, dus hoop daar een mooi bonusoffer op te krijgen,

Is toch lekker om te zien dat je dan bijv 80$ of 100$ kan vrijspelen deze maand, ook een lekkere BR boost.

De reguliere promoties zijn op zich goed, ik heb tot nu toe 675$ geraked in 40.000 handen en 125$ teruggehad, dus ong 18% rakeback.
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Wanneer je je party points op spaart en er een redelijke bonus van koopt, kun je daar nog 30% bovenop tellen! Dit zijn neem ik aan enkel de promoties die bovenop het VIP systeem komen.
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Party heeft juist heel veel random kleine promoties, zo heb ik vandaag weer deze promotie gekregen:

Stel je wil voor de volledige bonus gaan, moet je $150 raken voor $40 aan bonus. Dit is een rakeback van 26%. Doe dit bovenop je normale rakeback wanneer je voor een bonus spaart (30%) en je zit op 56% rakeback. Lijkt me niet verkeerd :) .

Daarnaast is er genoeg tafels en zijn ze soft genoeg om ook zonder bonussen genoeg geld te verdienen.

Soms krijg je ook random click card promoties waar je als silver status zo'n 30PP moet halen voor een kaart waar je vervolgens soms $20 mee wint.
      Een normale bonus is toch geen 30% rakeback voor silver?
      Stel je koopt 30$ voor 750 punten, dan heb je 325$ rakebetaald (2 points voor een dollar) en je krijgt dan 30$ terug, dit is dan toch 9% rakeback?
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Wanneer je van plan bent silver te blijven en de laagste bonus te kopen wel ja. Echter zelfs voor silver kun je beter voor de $80 bonus voor 1500 punten dan de $30 bonus voor 750 punten gaan.

Ik ben zelf van plan de punten gewoon op te sparen en tegen de tijd dat ik dan rond de 20.000 punten zit voor Palladium status en de $3000 voor 20.000 punten te gaan.
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Mooi plan, maar ik ga denk ik HEM kopen voor 1500 punten.
      Dan zijn ze helaas op ;)

Jij speelt heads up toch?

Ben misschien van plan dat ook eens te gaan proberen, alleen jammer dat het pas vanaf 50NL is.