Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl10 - Tj Spew

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      888
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG RFPatriot ($20.97)
      UTG+1 Kl6bistaja ($10.15)
      MP injury_sk ($2)
      CO ivorcho ($10)
      BTN dreamislands ($4)
      SB luckystorm ($25.46)
      BB Farmarchist ($10)

Pre-Flop: ($0.25, 7 players) Farmarchist is BB 10:diamond: J:club:
      [ivorcho posts $0.10]
      3 folds, ivorcho checks, 1 fold, luckystorm calls $0.05, Farmarchist checks

Flop: 7:club: K:diamond: 8:diamond: ($0.30, 3 players)
      luckystorm checks, Farmarchist checks, ivorcho bets $0.20, luckystorm calls $0.20, Farmarchist calls $0.20

Turn: 3:spade: ($0.90, 3 players)
      luckystorm checks, Farmarchist checks, ivorcho bets $0.40, luckystorm calls $0.40, Farmarchist calls $0.40

River: 5:club: ($2.10, 3 players)
      luckystorm checks, Farmarchist checks, ivorcho bets $1.20, luckystorm folds, Farmarchist folds

Final Pot: $3.30

ivorcho wins $3.20 (net +$1.30)

Farmarchist lost $0.70
      luckystorm lost $0.70

Ik call hier zuiver voor mijn 4 outs of eigenlijk 3 (anders flush mogelijk).
      Ik doe dit omdat die SB een suppppeeeerrrhuge fish is. En die andere lijkt me een vrij sterke move te doen om 2 keer te barrelen in 3 waypot. dus het lijkt me dat hij minstens een K heeft. Hij speelt 18/11.
      Als ik gehit zou hebben zou ik dan ook check/raisen op de riveR.
  • 2 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Je hebt idd 3 outs naar je straat dus 6,38% kans dat je die op de T maakt.
      Om je call op de F break even te maken heb je op de turn een pot van $3,13 nodig. De T pot is nu $0,90 dus je hebt een bet van $2,23 nodig op de T áls je hit.
      Denk niet dat dat haalbaar is.

ivorcho lijkt mij overigens niet zo'n hele sterke hand te hebben aangezien hij op F en T vrij klein bet. Denk dat hij een kleine K heeft en value van die vis wil. Met een sterke hand had hij wel groter gebet om te protecten tegen de FD. Ik denk dat hij op een check-raise op de R gefold zou hebben.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ben het hier wel eens met eevQQ , je hebt hier niet de implied odds om je move te gaan doen.
      op de flop kan het nog heeeel dunnetjes mss , maar de turn is echt een easy fold :)
      je mag niet vergeten dan zijn range echt wijd is en je dus niet zoveel implied odds hebt tegen die weake range