Disconnected bij 888poker en geld pleittûh

• Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Ik werd vanmorgen voor de eerste maal geconfronteerd dat ik bij 888 poker disconnected raakte. Op zich zelf geen probleem, echter zag ikdat mijn winst van deze sessie als sneeuw voor de zon is verdwenen.

Alle andere internetverbindingen draaiden gewoon door. het probleem moet dus bij de server van 888 liggen.

Ik heb inmiddels support van 888 gevraagd hier naar enig onderzoek te doen.

Hebben meer mensen daar - ooit - last van gehad?
  • 26 antwoorden
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Ja vroeger was dit zo standaard.

Meestal geld/BI back en je krijgt vaak toegang tot een of meerdere freerolls.
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Wat mij wel eens opvalt is, dat er wat vertraging opzit voor de bankroll weer bijgewerkt is..

Wat een drama vanmorgen zeg met die sites: eerst op 888 zitten spelen: problemen

daarna naar everest poker : weeeeeeeeeeeer gedoe

Ik kap er even mee: hier ga ik enorm van TILTEN!!!!!
      ik krijg gewoon gewoon zin om dingen te smijten :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Waarom 4 bette jij mij vanmorgen Klaas, daar hou ik niet van hoor :D

Het is nu wel een hele lange vertraging. Het lijkt er op dat de beginstand vanmorgen, na aftrek 2 buy inns toertjes de handhistory door de crash niet is bijgeteld
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      jij 3 bette mij een paar keer, dus deed ik maar een bluf4bet en die werkte :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      888poker zal het aan de hand van je bericht naar de klantenservice zeker gaan uitzoeken. Wanneer dit op meerdere tafels gebeurd is, dan is het wel wat werk om het precies uit te zoeken.

Over het algemeen lossen ze dit bij 888poker inderdaad wel erg netjes op altijd.

Wel erg annoying als het dan twee keer op 1 ochtend bij 2 rooms gebeurt...
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
      jij 3 bette mij een paar keer, dus deed ik maar een bluf4bet en die werkte :D
      Zat er ook op te wachten, 3bette al 4 keer en met 8/2 os 5bet shoven is toch wat marginaal :D :D :D :D :D :D

Had jij trouwens ook last van die disconnection?
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      ik had ook last van die disconnectie idd. :f_cry:

ik weet alleen niet meer met welk bedrag ik ook al weer begonnen was toen ik begon te spelen.
      ik zat op nogal wat tafels, op een aantal had ik winst, maar had ook wat auto-rebuys gedaan, dus wat het saldo was ?(

net toen ik pocket koningen op een laag drawy board tegen een mincheckraise maar all in gooide en in spanning afwachtte was t over.. :facepalm:
    • venom313
      venom313
      Bronze
      Bedoelen jullie dit ? ben je eindelijk goed aan spelen vallen er zo maar tafels weg

[IMGm]http://i1133.photobucket.com/albums/m590/rsca_andy/TAFEL.jpg[/IMGm]
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Nee, dit is niet wat er rond kwart voor twaalf gebeurde, toen raakten we los van 888 dit gebeurde zojuist. Was net aan het uitblinden, dacht dat het geval was. Ik had dat dus net ook. Kennelijk zijn er wat technische problemen.

Als ze me winst maar teruggeven :evil:
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
      ik had ook last van die disconnectie idd. :f_cry:

ik weet alleen niet meer met welk bedrag ik ook al weer begonnen was toen ik begon te spelen.
      ik zat op nogal wat tafels, op een aantal had ik winst, maar had ook wat auto-rebuys gedaan, dus wat het saldo was ?(

net toen ik pocket koningen op een laag drawy board tegen een mincheckraise maar all in gooide en in spanning afwachtte was t over.. :facepalm:
      Begrijp eigenlijk niet waarom je KK niet preflop fold :D
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Zelfde probleem was ook aan het spelen. Ik flopte effe nuts op mijn laatste available tafel xD ik ff stress, plz plz stay available. En heb nog effe een shortstackje geshipt ^^
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Dear Member

Thank you for contacting us.

We were sorry to learn that you were affected by the maintenance earlier today which has resulted in some of your funds being stuck at the last table you were playing.
      I can confirm that your funds will be back in your Poker account no later than 17:30 GMT today.

If for any reason you have not received your funds after this time, please do contact us agin and we will investigate this further.
      If you haven’t done so, we recommend that you visit the link below, which addresses most of the common problems and questions encountered by our members:

http://888-external-en.custhelp.com/app/home/prod/4

We appreciate your patience and thank you for choosing 888poker.

Sincerely,

Daniel Wade
      Support Manager

Perfecte service.

Problem solved! :D
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Inderdaad!

Goede site :)
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Tot nu toe erg tevreden.

Redelijk goede software, met enkele aanpassingen zou het zelfs goede software worden, veel vis en een uitstekende service tot nu toe.

:pokerface:
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
      Tot nu toe erg tevreden.

Redelijk goede software, met enkele aanpassingen zou het zelfs goede software worden, veel vis en een uitstekende service tot nu toe.

:pokerface:
      Goed om te horen dat het snel opgelost gaat worden en dat je zo tevreden bent over 88poker. :)
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Gebeurd vanmiddag exact het zelfde.

Maar weer een mailtje gestuurd met het verzoek aub mijn geld terug te geven. :rage:
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Solved:

Thank you for contacting us.

I can see that you were indeed affected by a brief technical issue and has already been resolved.

I am very sorry for the inconvenience that this caused and am more than happy to confirm that your funds will be back to your bankroll at 22.00 GMT.

For further information on how to use our products and services, please visit the “Online Help” section on our website -http://888-external-en.custhelp.com/app/answers/list/p/4

Snel, adequaat toppie die 888
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Fuck 888 waar slaat dat nou op joh, ik heb 7 dagen geleden al een mail gestuurd en nog steeds geen reactie gehad en jij binnen 6 uur.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door FailOMatic
      Fuck 888 waar slaat dat nou op joh, ik heb 7 dagen geleden al een mail gestuurd en nog steeds geen reactie gehad en jij binnen 6 uur.
      Naar Support@888poker.com?

Interessante nickname heb je in dit kader trouwens :D
    • 1
    • 2