Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl10 Qq

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      De handconverter die ik gebruik doet het niet dus heb het zelf even in elkaar gezet.

Hoe heb ik deze gespeeld? Kleine sample op villain maar hij speelt 17/13 en is best wel passief post flop. Gekke is dat hij op T en R het aggressiefst is.

Was wel bang voor A:diamond: en K:diamond: , daarom bet ik T niet. Denk ook niet dat ik veel calls van minder zal krijgen. River bricked en gezien zijn R agressie dacht ik dat hij hier wel kan bluffen nadat ik zwakte op de 4e flushk. heb getoond.

$0.05/$0.10 No Limit Holdem

Seat 5: CO ( $10.77 )
      Seat 9: Hero ( $10.40 ) (BB)

** Dealing down cards **
      Dealt to Hero Q:club: ,Q:diamond:
      CO raises [$0.35]
      Hero raises [$1]
      CO calls [$0.75]

** Dealing flop ** 3:diamond: 6:diamond: 4:diamond: pot: $2,25
      Hero bets [$1.68]
      CO calls [$1.68]

** Dealing turn ** 7:diamond: pot: $5,61
      Hero checks
      CO checks

** Dealing river ** T:club: pot $5,61
      Hero checks
      CO bets [$4.90]
      Hero calls [$4.90]

Final pot: $15,41

alienrosu shows 9:spade: 9:heart: Evi90 shows Q:club: Q:diamond: Evi90 collected [ $14.64 ]
  • 1 antwoord
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Nice hand imo.

Pre-flop is goed, de flop is ook een standaard c-bet.

Omdat hij de turn behind-checked denk ik niet dat hij vaak de A/K heeft omdat hij die wel vaak zal betten. Zijn sizing op de river ziet er ook aardig bluffy uit dus vind ik een call eigenlijk prima.

Beetje afhankelijk van stats/reads op dat moment natuurlijk, maar ik zou 'm waarschijnlijk hetzelfde hebben gespeeld.