QQ moeilijke beslissing

• BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      $0.02/$0.04 No Limit Holdem
      PartyPoker
      5 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG yudya ($4.23)
      CO baklanoff80 ($2.91)
      BTN BadBeatFil ($4.33)
      SB babki_666 ($2.16)
      BB Nevkan16 ($4.18 ) - Stats (510 hands): 15/11; AF 8.67; BB vs Steal: fold 92% call 8%; vs Flop Cbet F% 33 - R% 67

Pre-Flop: ($0.06, 5 players) BadBeatFil is BTN Q:club: Q:diamond:
      2 folds, BadBeatFil raises to $0.16, 1 fold, Nevkan16 calls $0.12

Bij deze call zet ik villain op A9+, KJ+, misschien zelfs JJ. QQ+ zou tot een reraise preflop hebben geleid.

Flop: 10:diamond: 10:spade: 5:diamond: ($0.34, 2 players)
      Nevkan16 checks, BadBeatFil bets $0.33, Nevkan16 raises to $0.99, BadBeatFil calls $0.66

Ik heb een overpaar, dus ik ga voor value, maar wordt gereraised. Van bovenstaande handen in de range die ik verwachtte had enkel AT mij beat, misschien JT of KT, maar ik verwachtte niet dat villain, gezien zijn stats hiermee zou callen OOP.
      Ik heb er de uitgebreide stats bijgehaald, zie hierboven. Ik denk dat ik dan nog steeds ervan uit mag gaan dat JT, KT en zelfs AT normaal niet in zijn preflop calling range zitten. Anderzijds heeft hij preflop nog nooit gereraised op 510 handen (wat niet zo een grote sample is, maar toch...)
      Misschien behoren QQ+ ook tot zijn calling range en reraist hij nooit op een steal...

Moeilijke beslissing dus en zoveel tijd heb je niet... dus ik float

Turn: 2:heart: ($2.32, 2 players)
      Nevkan16 bets $1, BadBeatFil calls $1

Hier moet ik waarschijnlijk opgeven maar ik kon er geen eind aan knopen, sample size te klein om goed te kunnen beslissen, dus opgeven...?

River: 3:heart: ($4.32, 2 players)
      Nevkan16 goes all-in $2.03, BadBeatFil calls $2.03

Final Pot: $8.38
      Nevkan16 shows J:club: 10:club:
      BadBeatFil shows Q:club: Q:diamond:

Nevkan16 wins $7.97 (net +$3.79)
      BadBeatFil lost $4.18

Grtz, Fil
  • 1 antwoord
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik denk dat je zen range hier vrij correct inschat hoor.

En de hand is eigenlijk vrij standaard. Maar maak er een note van dat hij op een dry board trips reraised.

Hij repped met zen raise op de flop eigenlijk niets, want wie gaat er daar nu 10x raisen, dan isoleer je je tegen betere 10x of 88+ en haal je alle air uit jou cbetting range wat een hoop is gezien je bu opent.

Hij heeft ook hoge af, dus ik vind het op deze manier wel ok. Gwn noten dat hij zon flops gwn met de nuts ook raised. Ik zie hem hier ook met overcards raisen en flushdraws, mss jj fzo mr dat zou slecht zijn.

Dus zo een agressieve speler heeft hier niet te vaak de beste hand en ben er zeker van dat je voorligt tegen zen range.

Elke kaart die komt is trouwens een blank, het enige waar ik mss op zou opgeven is een diamond.